Autor Wątek: OgreNewt - Heightmap kolizja  (Przeczytany 1356 razy)

Offline Sannin

  • Użytkownik

# Czerwiec 19, 2012, 10:40:35
Cześć,

zastanawiam się jak zrobić kolizję z terenem. Chodzi mi po głowie opcja wygenerowania siatki z terenu i zapisanie do pliku, a następnie ładowanie jej do newtona. Czy robił ktoś coś takiego? Jakie rozwiązanie będzie najbardziej optymalne? Na zagranicznych forach jest kilka implementacji, ale jak to sprawdza się w praktyce?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych


Offline Sannin

  • Użytkownik

# Czerwiec 19, 2012, 18:59:07
Dzięki za pomoc, sprawa wygląda dość fajnie, tylko z tego co widzę to w MogreNewt tego nie ma.

Offline matheavyk

  • Użytkownik
    • rabagames.com

# Czerwiec 19, 2012, 20:24:53
Z moich ostatnich doświadczeń wynika, że wszystko co ma w nazwie "Mogre" jest wybrakowane. Niestety :)

Offline Sannin

  • Użytkownik

# Czerwiec 19, 2012, 21:39:20
Sam powoli to zauważam :) w takim razie szukam czegoś innego, dzięki.