Autor Wątek: Rekonstrukcja pozycji do shadow map w deffered rendering[Irrlicht+CG]  (Przeczytany 2053 razy)

Offline wiedzmin112

  • Użytkownik

# Czerwiec 18, 2012, 17:56:24
http://pastebin.com/g0FMxmgX
http://pastebin.com/bNzD0tjN
http://pastebin.com/hsseR7KQ


Jak w temacie. Pelen kod powyżej. Wszystko robie dobrze? Bo jak np. rysuje sobie ProjectionCoords z tego kodu i normalnie z ponownego renderowania obiektu to wychodzą 2 różne wyniki(ta technika którą próbuje wdrążyć polega na narysowaniu cieni poprzez full screen quada używając jedynie glebi(u mnie to vNormalDepth.a).

[PROBLEM ROZWIĄZANY ZARAZ POSTARAM SIĘ WSTAWIĆ ODPOWIEDNI KOD DLA PRZYSZLEGO POKOLENIA]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2012, 18:56:31 wysłana przez wiedzmin112 »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych