Autor Wątek: Reality Pump udostępnia GRACE2 sdk  (Przeczytany 9370 razy)

Offline flexi

  • Użytkownik

# Maj 25, 2012, 16:32:10
Tak ale nie masz takiego silnika jak tu :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline virious

  • Użytkownik
    • Bionic Nose

# Maj 25, 2012, 16:47:28
Przede wszystkim nie ma licencji komercyjnej. Nie ma nawet info o tym na jakich zasadach i cenach może być udzielana. Czyli nie ma absolutnie sensu się pakować w ten silnik, chyba że ktoś chce szukac pracy w Reality Pump.
Jak byk jest informacja:
"If you want to obtain commercial license, please contact Tadeusz Zuber: tadeusz.zuber@realitypump.com"

Offline DrUiD

  • Użytkownik
    • HaCra Team

# Maj 25, 2012, 16:51:10
na ciagu weekendu wrzucimy sample przykladowych aplikacji, gier

pierwsze toole beda dostepne w ciagu 2 tygodni - do 3d m.in. shader editor, exportery, gpk..

pozniej pojawia sie skrypty zarowno ide do angel scripta (elah) jak i do programowania wizualnego (tetragramaton)

wszystko laczenie ze strona jest w fazie wczesnej bety i probujemy to dopasowac max pod uzytkownika jak sie da, mamy nadzieje ze nam w tym pomozecie :)

jesli macie sugestie, pytania wpadajcie na nasze forum
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2012, 16:52:43 wysłana przez DrUiD »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +1
# Maj 25, 2012, 17:34:30
Cytuj
Jak byk jest informacja
Taka informacja to żadna informacja. :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Maj 25, 2012, 18:23:03
Czy to cale silniki czy middleware to w zasadzie nikt nie podaje publicznie takich informacji. Ale zwykle wystarcza jeden email.

Offline iniside

  • Użytkownik

# Maj 25, 2012, 18:39:35
na ciagu weekendu wrzucimy sample przykladowych aplikacji, gier

pierwsze toole beda dostepne w ciagu 2 tygodni - do 3d m.in. shader editor, exportery, gpk..

pozniej pojawia sie skrypty zarowno ide do angel scripta (elah) jak i do programowania wizualnego (tetragramaton)

wszystko laczenie ze strona jest w fazie wczesnej bety i probujemy to dopasowac max pod uzytkownika jak sie da, mamy nadzieje ze nam w tym pomozecie :)

jesli macie sugestie, pytania wpadajcie na nasze forum

Moja sugestia. Napiszcie w downaldzie SDK, ze sa tam tylko nagłówki, bo jeszcze inni sie nadzieją :D

A pozatym to niewiele można dodać bo i nie wiele tam narazie jest. Mnie osobiscie i tak najbardziej interesuje World Editor (czy jak to tam nazywacie :D).

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 25, 2012, 20:05:32
A co do toolsow bedzie support na win/osx czy jak zwykle uzytkownici jabłek maja sobie instlowac windowsa zeby potem wygenerowany "save" przezucac na osx w celu ponownego odpalenia juz w IDE ? :>

Offline sanyol

  • Użytkownik

# Maj 26, 2012, 00:15:31
hehe noxy  przynajmniej będziesz mógł zów napisać, że cię namawiają do instalacji windowsa :D


Ps. Czy mi się wydaje, czy dokumentacja silnika jest tworzona właśnie teraz?

Ja nie wiem jak zazwyczaj startują komercyjne silniki ale taki start trochę odpycha. Raczej najwięcej ściągnięć nowego silnika jest zaraz po premierze, a tu ludzie ściągają i jest troche "niekompletnie".

Hehe czepiam się ale i tak będe śledzić update'y :):)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Maj 26, 2012, 02:35:42
Cytuj
Czy to cale silniki czy middleware to w zasadzie nikt nie podaje publicznie takich informacji. Ale zwykle wystarcza jeden email.
Trzeba raczej mocno naciągnąć definicję "nikt" żeby zawierała ona Unreal Engine oraz Unity. ;)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 26, 2012, 12:32:23
hehe noxy  przynajmniej będziesz mógł zów napisać, że cię namawiają do instalacji windowsa :D

Mam windowsa ;p i to jest wlanie ten problem :D ze mi sie nie chce przelaczac bo nie mam na virtualy a na partycji.

Offline Liosan

  • Redaktor

# Maj 26, 2012, 13:52:23
Mam windowsa ;p i to jest wlanie ten problem :D ze mi sie nie chce przelaczac bo nie mam na virtualy a na partycji.
Jest VirtualBox na Maca? Możesz odpalić przez VirtualBoxa wirtualną maszynę z systemem zainstalowanym na fizycznej, istniejącej partycji. Mi się tak zdarzało między Windowsem i Linuksem (w obie strony). Zawsze się trochę denerwuję jak takie myki robię, ale jeszcze nic nie zepsułem ;)

Liosan

Offline Koshmaar

  • Użytkownik
    • Homepage

# Maj 26, 2012, 14:25:27
Szczegółowe licencje są w przygotowaniu, wiele osób i stron bierze udział w dyskusjach, jest mnóstwo różnych sytuacji, stąd potrzeba czasu aby to uporządkować i ustalić. Nie wykluczamy że cena będzie podana publicznie.

Nasze podejście to "Release early, release often". Silnik i strona jest w fazie BETA :D Stąd aktualne braki w kilku rzeczach, ale to się szybko zmieni. W najbliższym tygodniu powinien być pierwszy tutorial, a także sample.

Noxy chętnie odpowiedziałbym na twoje pytanie w sprawie toolsów na Maca, ale nie wiem o co w nim tak naprawdę chodzi :)

Offline iniside

  • Użytkownik

# Maj 26, 2012, 16:15:47
Szczegółowe licencje są w przygotowaniu, wiele osób i stron bierze udział w dyskusjach, jest mnóstwo różnych sytuacji, stąd potrzeba czasu aby to uporządkować i ustalić. Nie wykluczamy że cena będzie podana publicznie.

Nasze podejście to "Release early, release often". Silnik i strona jest w fazie BETA :D Stąd aktualne braki w kilku rzeczach, ale to się szybko zmieni. W najbliższym tygodniu powinien być pierwszy tutorial, a także sample.

Noxy chętnie odpowiedziałbym na twoje pytanie w sprawie toolsów na Maca, ale nie wiem o co w nim tak naprawdę chodzi :)
No na moje to chyba, chodzi o to czy te toolsy da sie normalnie na macu odpalić. A przynajmniej ja to tak zrozumiałem :D.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 26, 2012, 20:07:43
@Koshmaar & @inside Tak czy ogolnie all toole kotre byly pokazywane na screenach / Gameday beda dostepne jak i na maca tak i na Win

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +1
# Maj 29, 2012, 12:04:38
Trzeba raczej mocno naciągnąć definicję "nikt" żeby zawierała ona Unreal Engine oraz Unity. ;)

A od kiedy cena pełnego UE3 (teraz to już nawet UE4) jest podana publicznie? ;) UDK i Unity to trochę inna kategoria.