Autor Wątek: Reality Pump udostępnia GRACE2 sdk  (Przeczytany 9170 razy)

Offline Koshmaar

  • Użytkownik
    • Homepage

  • +4
# Maj 25, 2012, 01:24:30

W poniedzialek 21 maja, Reality Pump udostępniła wersję beta swojego nowego silnika GRACE2, nad którym pracuje od ponad 2 lat. Aktualnie dostępne są platformy PC/Windows i Mac, jak równiez iOS i Android.

Każdy może zarejestrować się na stronie, za darmo ściągnać SDK i wykorzystać je do tworzenia niekomercyjnych gier i innych produkcji. Dostępna jest wersja GRACE2 oraz GRACE2 mobile. Zapraszamy do publicznych betatestów!

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.grace2engine.com





Powyżej screen z Iron Dignity techdemo i 4Hunters : Genesis, produkcji napisanych na G2. Pierwsze to demo technologiczne, drugie komercyjna gra która niedługo się ukaże w sprzedaży.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline flexi

  • Użytkownik

# Maj 25, 2012, 08:47:40
No no ladnie :). Jak by jeszcze licencja na komercyjna gre byla w miare tania to by bylo fajnie :)

PS. Zastanawiam sie czemu trzeba posiadac VS w wersji PRO :)
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2012, 08:50:14 wysłana przez flexi »

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 25, 2012, 09:43:42
Wazne ze jest support na iOS :) (i to w 5.0 czyli full wypas) zaraz sciagne i zobaczymy what we can do :>

Offline iniside

  • Użytkownik

# Maj 25, 2012, 09:59:58
Widze ze udostępanie SDK celem szukania bugow i nowych pracownikow zaczyna wchodzic w mode :D.

Cytuj
PS. Zastanawiam sie czemu trzeba posiadac VS w wersji PRO :)
Strzelam. Bo takiej używają w Reality Pump ? :D
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2012, 10:04:31 wysłana przez iniside »

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Maj 25, 2012, 10:05:14
Bo Express to code blocks z kokardką? :)

Offline iniside

  • Użytkownik

# Maj 25, 2012, 11:22:27
Hm. To są same nagłówki, bez edytora, sampli czy czego kolwiek ? Eh. To nie dla mnie.

Offline sanyol

  • Użytkownik

# Maj 25, 2012, 11:36:52
też się zdziwiłem. Brak sampli, edytora no i najważniejszego -  dokumentacji to ja nie ogarniam.

Offline flexi

  • Użytkownik

# Maj 25, 2012, 11:39:12
No wlasnie edytorow nie ma, a na stronie sa pokazane. A dokumentacja tak jakby jest :)
http://grace2engine.com/wiki/doku.php?id=grace2:architecture:namespaces

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Maj 25, 2012, 12:34:47
Przede wszystkim nie ma licencji komercyjnej. Nie ma nawet info o tym na jakich zasadach i cenach może być udzielana. Czyli nie ma absolutnie sensu się pakować w ten silnik, chyba że ktoś chce szukac pracy w Reality Pump.

Offline flexi

  • Użytkownik

# Maj 25, 2012, 12:56:30
No ktos napisze gre, bedzie chcial wydac ja a okaze sie ze cena to kilkanascie K :D

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Maj 25, 2012, 13:03:18
No ktos napisze gre, bedzie chcial wydac ja a okaze sie ze cena to kilkanascie K :D
Po czym porówna to za 99$* za komercyjny UDK i złapie się za głowę.


*) No jest jeszcze 25% od zysków powyżej 50,000$, ale o tym pogadamy jak już tyle zarobię. :D

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

  • +1
# Maj 25, 2012, 13:25:43
Tru juz mi zapal opad :) jeszcze mi do niego zaczelo core SDK do MacOSX sciagac to juz sobie wogole podziekowalem, ale nie chejtujmy odrazu. Mysle ze na dniach dojda pewnie sample itp.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +1
# Maj 25, 2012, 13:35:15
Mi by wystarczyło jakby dodali na stronie komercyjny pricing. ;)

Offline flexi

  • Użytkownik

# Maj 25, 2012, 13:53:19
Jak by licencja na jeden produkt kosztowla max 500$ to oplacalo by sie, bo widze ze API jest ciekawe i do tego support na Andka, IOS,itp.

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

# Maj 25, 2012, 15:51:23
Jak by licencja na jeden produkt kosztowla max 500$ to oplacalo by sie, bo widze ze API jest ciekawe i do tego support na Andka, IOS,itp.
za tyle to masz marmoladę sdk w wersji standard czyli więcej potencjalnych platform niż tu..