Autor Wątek: Unreal Engine 4  (Przeczytany 9111 razy)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 18, 2012, 16:04:56
No i zaczelo sie walka na teselacje i dmuchane krowy: http://www.wired.com/gamelife/2012/05/ff_unreal4/all/ Jak myslicie czego doczekamy sie w nowym UE4 ?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Maj 18, 2012, 18:28:16
Na pewno jeszcze lepszej optymalizacji i fizyki.

Offline iniside

  • Użytkownik

# Maj 18, 2012, 18:35:01
A rtykułu doczekamy sie:
1. Real-Time Lighting (yawww Epic wkoncu dogonił konkurencje z przed 4 lat).
2. Milionow particles.
3. Real-Time programowania (można jednocześnie kodować i podlądać zmiany w C++, zakłada, że dla UnrealScript funkcjonalanosc bedzie taka sama).
4. Szczerze mówiac poza wymaganiami sprzetowymi z kosmosu to nie wiem co ten nowy unreal oferuje na ten moment. Sorry Epic.

Offline txt

  • Użytkownik

# Maj 18, 2012, 18:43:18
Popracują trochę nad optymalizacją i będzie ok. ;)

Offline heavymental

  • Użytkownik

# Czerwiec 07, 2012, 19:48:39
Elo, elo - dzię prezentacja ;p " World premiere tonight during GTTV at 1:00 AM EST/PST on Spike TV! "

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Czerwiec 07, 2012, 19:57:12
ciekawe czy dogoni graficznie CryEngine 2 :)

Offline txt

  • Użytkownik

# Czerwiec 07, 2012, 21:52:20
Cytuj
ciekawe czy dogoni graficznie CryEngine 2 :)
Dogoni, dogoni i nawet 3 przegoni. :P
Ale rymami mi poszło.

Offline Vipa

  • Redaktor

# Czerwiec 08, 2012, 11:01:10

Offline Krolik

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2012, 12:47:05
Poza nowymi efektami i ewentualnie lepsza wydajnościa nadal wyglada bardzo plastikowo.

Offline iniside

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2012, 13:09:19
?
Gry wyglada tak, jak zdecyduja o tym graficy.

Tak czy inaczej mi sie bardzo podoba, ciekawe kiedy to bedzie publicznie dostępne.

Offline Cerberus

  • Użytkownik
    • Moja strona

# Czerwiec 08, 2012, 14:42:52
Mi się całkiem podobał ten filmik. Jeżeli faktycznie tak łatwo się będzie korzystało z tego dynamizmu, o którym gość opowiadał, to może znacząco uprościć działanie z enginem. No i debugowanie Kismet'a, fajna sprawa :)

Offline Joker

  • Użytkownik


Offline Krolik

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2012, 19:03:09
Ciekawe na jakim sprzecie to renderowane. Wyglada jak dobrej klasy film animowany.

Offline iniside

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2012, 20:24:05
Najnowszy Core i7, 16GB ram, GeForce 680.
Na tym sprzecie w edytorze miało koło 35fps.

Teraz pewnie będą się skupiać na optymalizacji dla obecnego mid i low endu (GeForce660 Radeon 7800).

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Czerwiec 08, 2012, 21:39:54
@up Bez przesady, 7800 to jest obecny mid i low end? To kosztuje prawie 1000zł.