Autor Wątek: Prośba o testy (Windows 32/64, Linux 32/64) OpenGL  (Przeczytany 2480 razy)

# Maj 15, 2012, 02:07:09
Temat w sumie nie aktualny (dla szerszego grona)
Dziękuję za testy

Witam, moglibyście sprawdzić czy wam działa.
wladek0.ugu.pl/pobieranie/gra-cross-wladek.7z

Byłbym wdzięczny.

Dla linuxa program należy uruchamiać z konsoli.
Np "cd /home/kowalski/Pulpit/gra;./linux64", no i nie zapomnieć w opcjach zmienić plik na wykonywalny.
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2012, 12:26:42 wysłana przez Władek »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Jog

  • Użytkownik

# Maj 15, 2012, 02:27:33
Win7 64, czołg ok, dookoła kwadratu latają artefakty.

# Maj 15, 2012, 02:30:58
dookoła kwadratu latają artefakty.
Czyli ?

Ogólnie to klawiszem "O" i chyba "L" lub "P" lub "I" robiło się przemieszczenie sześcianów.

PS. Sprawdź jak możesz jeszcze wersję 32bitową

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Maj 15, 2012, 07:54:00
Na win32 wyświetlany jest czołg i jakieś sześciany, ale żadnej animacji nie ma.

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Maj 15, 2012, 08:39:05
Windows 7 64bit, NVIDIA
Działa.
Odpala się w trybie okienkowym i chowa myszę.
Nie umiałem wyjść, musiałem odpalić Task Managera.

Offline Furry

  • Użytkownik
    • DevBlog

# Maj 15, 2012, 08:47:21
Linux 32 , ICore 2, nVidia 9300M
Działa, tekstura jest jakoś dziwnie rozmieszczona na czołgu, FPS strasznie skacze(oscyluje tak z 30 FPS).

Offline hfjh

  • Użytkownik

# Maj 15, 2012, 09:22:11
Linux x64, Radeon, Gallium3D - czarny ekran, log:
Cytuj
Inicjalizacja GLFW
Tworzenie okna
Status glew: 0 , ok=0
Rending Start
Niepoprawna kompilacja programu!
0:10(23): error: Could not implicitly convert operands to arithmetic operator
0:10(23): error: Operands to arithmetic operators must be numeric
0:10(23): error: type mismatch
uniform vec3 slonce;
uniform int tryb;

uniform sampler2D tex;
void main ()
{
float d=0.5;

vec4 color = texture2D(tex,gl_TexCoord[0].st);
color.r += slonce.r/20;

if(tryb==1){color=vec4(1.0,1.0,1.0,1.0);}

//if(color.g+0.3<d+(color.r/5)) {discard;}
gl_FragColor = color;
gl_FragDepth = gl_FragCoord.z;
}

Nie znaleziono zmiennej slonce
Nie znaleziono zmiennej tryb
GL_MAX_VERTEX_ATTRIBS 16
GL_MAX_VERTEX_UNIFORM_COMPONENTS 16384
GL_MAX_ELEMENTS_INDICES 3000
GL_MAX_ELEMENTS_VERTICES 3000
Ile kosci : 6
Rending Stop
Po poprawieniu shadera log jest "czysty", tak samo jak ekran ;)
Apitrace pokazuje błędy w wywołaniach glVertexAttribPointer/glDisableVertexAttribArray. Załączam screena, mam nadzieję, że pomoże: http://ubuntuone.com/0YXBRgm7mTQaSfPAj7Pubm

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Maj 15, 2012, 09:54:37
Win7 64, Radeon 4650: Czołg w camo na czarnym tle. Sześcianów nie widzę. Znalazłem :D, ale nie animują się.



Nie umiałem wyjść, musiałem odpalić Task Managera.
Task Manager to Ctrl+Shift+Esc, a Ty nawet zwykłego Esc nie spróbowałeś? :) Rzadko grasz w gry w okienkach.