Autor Wątek: [Pytanie] Nauka C++ (do gier 3D)/DirectX na Irrlicht  (Przeczytany 3027 razy)

Offline Mitrundas

  • Użytkownik

# Maj 06, 2012, 23:31:43
Witam!

Czy uważacie że języka C++ i DirectX3D stosowanych go tworzenia gier 3D da się nauczyć na silniku Irrlicht? Modyfikując go, przeglądając przykłady i source ?

Otóż mam zamiar zacząć uczyć się na silniku Irrlicht ale nie wiem czy to jest dobra droga do nauki C++/DirectX3D.

Z Góry Dziękuję za odpowiedź.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

  • +1
# Maj 07, 2012, 00:39:39
http://fabiensanglard.net/quake2/index.php - nauka jak działa silnik na podstawie silnika Quake 2, tylko, że to w oparciu o OpenGL, ale przynajmniej masz recenzję silnika "od środka" - myślę, że to dobre na początek. No i będziesz mógł zrobić przenośny silnik, a nie tylko pod technologie MS. Zwłaszcza, że moim skromnym zdaniem silnik Quake może być lepiej zaprojektowany niż Irrlicht ;)
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2012, 00:41:46 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline flexi

  • Użytkownik

# Maj 07, 2012, 01:25:16
Jesli znasz podstawy DX lub OGL to nie jest zly pomysl. Ale jesli wogole nie ogarniasz DX/OGL to jest bardzo zly pomysl ;)

Offline Mitrundas

  • Użytkownik

# Maj 07, 2012, 09:00:09
Rzecz jasna że trzeba znać OGL albo DX. :)