Autor Wątek: [MINECRAFT] Pisanie modów w Eclipse  (Przeczytany 3122 razy)

Offline asmen

  • Użytkownik

# Kwiecień 30, 2012, 16:11:44
Witam,
po pobraniu mcp62 i wykonaniu wszystkich czynności przygotowawczych doszedłem do punktu, w którym kazali wskazać eclipse ścieżkę do workspace. W instrukcji było napisane, że wystarczy tylko otworzyć i można już pisać kod, a tu od razu po otwarciu nawet bez próby kompilacji czegokolwiek wyświetla się 5 błędów dot. braku możliwości zaimportowania plików .jar. Nie wyświetlają się na liście pliki źródłowe Minecrafta. Moje pytanie brzmi - jak naprawić ten workspace, żeby od razu można było klepać kod? W załączniku daję to co według autorów tego narzędzia ma działać.

Pozdrawiam,
asmen

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline dikamilo

  • Użytkownik
    • blog

# Kwiecień 30, 2012, 18:56:53
To co podałeś jest trochę biedne (sam workspace) wiec opisze to od początku:
1. Pobierasz mcp62 i wypakowujesz gdziekolwiek (http://mcp.ocean-labs.de/index.php/MCP_Releases)
2. Do folderu jars kopiujesz foldery bin oraz resources z %APPDATA%/.minecraft oraz plik minecraft_server.jar (server nie jest konieczny).
3. Uruchamiasz decompile.bat
4. Odpalasz Eclipse i ładujesz folder eclipse jako workspace (File->Switch workspace)
5. Gdy eclipse sobie zbuduje workspace, można pisać kod
6. Potem odpalasz recompile.bat i po tym można testować klienta
7. Jak chcesz przygotować klasy do wstrzyknięcia w minecraft.jar to odpalasz  reobfuscate.bat i w folderze reobf masz te klasy.

Ważne jest aby nie przenosić folderu workspace (eclipse) w inne miejsce (można przenieść całe mcp) - bo eclipse nie znajdzie plików. Projekt jest tak skonfigurowany że automatycznie ładuje sobie pliki z folderów bin oraz src.

Mi to działa bez problemów a skoro u ciebie nie widzi plików to albo przeniosłeś workspace po za folder mcp albo nie odpaliłeś decompile.bat

Offline asmen

  • Użytkownik

# Kwiecień 30, 2012, 19:18:05
W łaśnie wszystko wydaje się być ok.

@up Z jakiego Eclipse korzystasz? Z Ganymede\jakiegoś innego?

Offline dikamilo

  • Użytkownik
    • blog

# Kwiecień 30, 2012, 19:19:25
Eclipse Indigo Service Release 2

paczka Eclipse IDE for Java Developers

Offline asmen

  • Użytkownik

# Kwiecień 30, 2012, 19:23:21
A nie wiesz czy na Ganymede powinno działać?

//EDIT: W załączniku daję screen z błędami
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2012, 19:32:27 wysłana przez asmen »

Offline kapec94

  • Użytkownik

# Kwiecień 30, 2012, 21:19:06
Dołącz do Build Path projektu wszystkie pliki .jar jakie masz w .minecraft/bin.

Offline asmen

  • Użytkownik

# Kwiecień 30, 2012, 23:10:21
Ok. Poprawiłem. Błędów brak, ale ciągle nie widzi źródeł.

Offline kapec94

  • Użytkownik

# Kwiecień 30, 2012, 23:28:15
Te też osobiście musiałem zalinkować do projektu.