Autor Wątek: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń  (Przeczytany 23503 razy)

Offline illa

  • Użytkownik

# Maj 06, 2012, 23:53:34
http://www.sendspace.com/file/3ff2ri

Gra logiczna na Linuxa. Sterujemy królikiem, który musi uciec z nory borsuka, żeby nie skończyć jako jego obiad. Więcej informacji w grze.

Jest to aplikacja na Linuxa, dlatego w paczce znajduje się kod źródłowy i plik Makefile. Żeby zagrać należy wpisać w terminalu:
Cytuj
make
./BunnyMaze

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline DenyBezSciemy

  • Użytkownik

# Maj 07, 2012, 00:24:20
Nie wiem czy moja gra się załapie, ale wrzucam i nie obraże się jeśli zostanie odrzucona z powodu użycia minimalnej ilości grafiki:) Jestem nowy na warsztacie, tak jak nowy jestem w gamedevie i mam nadzie ze ta gra w ogole u kogos odpali. Generalnie jest to program do nauki szybkiego, bezwzrokowego pisania:) Cheers:)

https://www.dropbox.com/sh/rp5dwlvjkq6tlqs/0A87GUNpbS

Offline .c41x

  • Użytkownik
    • homepage

# Maj 07, 2012, 00:39:39
Moja gra pt. ComicSansInvaders trochę niedokończona, ale z braku czasu na tygodniu to było dla mnie compo 12h ;)
Niestety są jakieś problemy z uruchomieniem gry na moim 2 pc, a nie mam czasu już tego testować - jak nie będzie działać to trudno. W paczce są 2 pliki exe - może któryś z nich u was będzie działać :)

http://jakubduracz.com/media/files/!compo.zip

Offline PoD

  • Użytkownik

# Maj 07, 2012, 00:49:51
Prosiłbym o przedłużenie o 10 minutek, bo robię bazę wyrazów, a zajmuje mi to więcej czasu niż myślałem, a gra jest gotowa, więc szkoda by było nie wysłać...

Offline nameczanin

  • Użytkownik
    • devlog

# Maj 07, 2012, 00:54:40
Za późno się skumałem, że w ogóle compo jest. Około pięć godzin roboty:
https://www.dropbox.com/s/qzzw59nlgprazqf/TypeDefender.jar

Offline PoD

  • Użytkownik

# Maj 07, 2012, 01:03:43
http://www.sendspace.pl/file/67117a039caaa26034f153f

Uff, 3 minuty po czasie. Mam nadzieję, że wybaczycie ;)

Offline buniu666

  • Użytkownik

# Maj 07, 2012, 01:06:45
No i nie zdążyłem.
Powód dość dziwny - podczas kompilacji w trybie Debug plansza potrafiła się wygenerować w połowie, szukanie błędu zajęło zbyt wiele czasu.
Projekt dokończę już z grafiką i może jeszcze jutro dzisiaj wrzucę na warsztat.


Offline Maskl

  • Użytkownik
    • http://www.maskl.cba.pl

# Maj 07, 2012, 04:27:46
Hej, sporo całkiem wyszło tych gier i to naprawdę fajnych! Nie brałem udziału, ale i tak gratuluję wszystkim :)

Mnie najbardziej przypadły do gustu gry c41x i mechanicznego_schoda (ciekawy jestem czy cywilizacje walczące z samymi sobą to bug czy celowe rozwiązanie ;) ).

Mógłbyś zdradzić, c41x, w jaki sposób generowałeś plik z literami? Faktycznie został on w całości stworzony w gimpie (jest jakiś taki eksporter czy napisałeś własny?), a może tylko eksportowałeś do jednego z gimpowych formatów i potem przekształcałeś ten plik?

Offline lukaszsa

  • Użytkownik

# Maj 07, 2012, 04:49:45
Rozpoczynamy głosowanie. Głosujemy do środy do godziny 00:00. Głosujemy w komentarzach.

Offline Boski

  • Użytkownik

# Maj 07, 2012, 08:01:29
16 prac, niezły wynik jak na pierwsze compo, dobrze ustrzeliłeś moment ;)
Rozumiem, że głosowanie w standardowej punktacji.
3pkty - mechaniczny_schod. Było by świetnie, jakbyś rozbudowywał grę dalej ;)
2pkty - Little_Ann. Niezły klimat i wykonanie też niczego sobie.
1pkt  - nameczanin. Przyjemnie się w to gra.
Trzeba przyznać, że było wiele gier na poziomie.

Offline .c41x

  • Użytkownik
    • homepage

# Maj 07, 2012, 10:35:28
Mógłbyś zdradzić, c41x, w jaki sposób generowałeś plik z literami? Faktycznie został on w całości stworzony w gimpie (jest jakiś taki eksporter czy napisałeś własny?), a może tylko eksportowałeś do jednego z gimpowych formatów i potem przekształcałeś ten plik?
Wystarczy zmienić tryb obrazu na paletę 1 bitową, dalej eksportujesz jako plik nagłówkowy C .h (jest taki eksporter) - i z tego pliku bierzesz tylko dane obrazu pomijając paletę (te 0 i 1 w danych litery to w rzeczywistości indeksy palety).

Offline Pawel1503

  • Użytkownik
    • DevBlog Pawel1503

# Maj 07, 2012, 15:04:23
To teraz ja.

3 pkt - oczywiście mechaniczny_schód - grało się kapitalnie, gra mnie wciągnęła :) - muszę sam kiedyś coś takiego napisać

2 pkt - Marszal - też ciekawie się gra, można wyćwiczyć refleks :)

1 pkt - DenyBezSciemy - przydatne do nauki pisania

Offline nameczanin

  • Użytkownik
    • devlog

# Maj 07, 2012, 15:23:07
3pkt - mechaniczny_schód
2pkt - Little_Ann
1pkt - SeaMonster131

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Maj 07, 2012, 17:16:36
3 pkt - Marszal //tu nie mam żadnych komentarzy. Gra prosta, ciekawa i dobrze wykonana
2 pkt - Little_Ann //nadal nie mogę pojąć o co chodzi z tym "Utrzymuj kroplę po prawej stronie" :)
1 pkt - PoD //Bumcyk!

Dobra, tera wracam do tworzenia NF'a