Autor Wątek: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń  (Przeczytany 22870 razy)

Offline PoD

  • Użytkownik

# Maj 06, 2012, 01:39:18
Paweł, brakuje mi DLLelek z VS 10.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Pawel1503

  • Użytkownik
    • DevBlog Pawel1503

# Maj 06, 2012, 09:39:59
Okay, wejdę za jakieś 2 godziny na swój sprzęt to zaktualizuje paczkę. Dzięki za przypomnienie :)

EDIT: Link zmieniony, przekompilowałem w trybie multi-threaded więc gra nie będzie wymagała dodatkowych dll'ek już.
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2012, 11:59:01 wysłana przez Pawel1503 »

Offline Boski

  • Użytkownik

# Maj 06, 2012, 13:54:01
http://wrzucacz.pl/file/6111336301488/compo.rar
Moja gierka. Nieco naciągane wykonanie z tym tekstem, ale prócz liter na ekranie nic się nie wyświetla ;)
Po naciśnięciu Z, zmiana znaku, by było bardziej "tekstowo".
Po naciśnięciu X można obracać się myszą.
Chodzenie standardowo W/S/A/D.
Jeśli brakuje jakiś plików, proszę o info.
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2012, 13:58:02 wysłana przez Boski »

Offline Ziemowit

  • Użytkownik
    • Ziemowit DevBlog

# Maj 06, 2012, 14:38:41
@Pawel: Fajne ;) Tylko mi w menu i innych planszach przy przejściach do nowej linii pojawiają się znaki 'ź' (może to wina wine ;))
No i jak wyjdzie się "głową" węża, i jeszcze zdąży wrócić zanim wyjdzie cały wąż, to można grać dalej.

Offline SeaMonster131

  • Użytkownik

# Maj 06, 2012, 14:48:24
Litershire

Ja także już skończyłem. Zrobiłem 2 wersje - bez dźwięku i z dźwiękiem, bo chyba skoro sam tekst miał być, to gra musi być bez dźwięku? :)

http://speedy.sh/k6dKD/Gra-na-compo-audio-no.rar

I skoro tekstem mógł być sprite, więc mam nadzieję że dobrze to zrobiłem :)

Jeżeli ktoś by chciał gre z dźwiękiem (a lepiej się gra moim zdaniem), to niech ściągnie grę stąd: http://seamonster131.blogspot.com/2012/05/litershire.html



#edit: Żeby nie było niejasności:
teren to literka 'D', góry to literka 'M', słońce to 'O', księżyc to 'C', literki bohatera to 'A', 'H' oraz 'Y'.
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2012, 15:22:16 wysłana przez SeaMonster131 »

Offline r.Q

  • Użytkownik
    • r.Q - strona domowa

# Maj 06, 2012, 15:21:42
Witajcie,

Mam przyjemność zaprezentować Wam moją propozycję na majowe compo pt. "Serwisant PC".
Jest to gra logiczna, wykonana w formie wirtualnego systemu operacyjnego, z którym gracz komunikuje się za pośrednictwem komend wpisywanych z klawiatury.
Celem gry jest uruchomienie systemu operacyjnego, który obecnie jest jednym wielkim siedliskiem wirusów i spowodowanych przez nie błędów. Wirusy te dokonały nieodwracalnych zmian w systemie, pozamieniały litery w katalogach, pousuwały wymagane pliki itd., więc Twoim zadaniem, jako profesjonalnego serwisanta, będzie usunięcie wirusów i przywrócenie systemowi stabilności.

Grę, wraz z instrukcją i solucją, można pobrać spod adresu:
http://members.chello.pl/m.rataj/SerwisantPcCompo2012.zip

Jedyne wymaganie systemowe, to zainstalowany .NET Framework 3.5.

Chętnie wysłucham uwag i sugestii, tymczasem życzę miłej zabawy:)

Pozdrawiam

Offline maro

  • Użytkownik

# Maj 06, 2012, 16:00:34
Siemka,
oto moja propozycja na compo: http://wrak.tk/lit/.

Literix to javascriptowy remake gierki, którą napisałem dobre 10 lat temu, gdy uczyłem się Pascala...

Zapraszam:)

Offline owyn

  • Użytkownik

# Maj 06, 2012, 17:39:55
https://rapidshare.com/files/2890837129/kambria-1.0.zip

Roguelike tekstowy w 3d. Chodzimy po mapie i zbieramy żółte sześciany. Wymaga Javy w jakiejś w miarę nowej wersji.

Edit:
Wstawiłem nową wersję z drobnymi poprawkami:

https://rapidshare.com/files/2857865439/kambria-1.1.zip

- poprawiłem trochę mapę (załatałem ze dwie dziury, z których nie dało się wyjść)
- wyłączyłem tryb edycji mapy (poprzednio był domyślnie włączony i umożliwiał usuwanie i dodawanie sześcianów)
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2012, 21:20:20 wysłana przez owyn »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Maj 06, 2012, 17:52:12
A będzie jakaś zbiorcza paczka? Chętnie bym obejrzał, ale szkoda zbierać wszystko osobno z wątku.

Offline mechaniczny_s...

  • Użytkownik

# Maj 06, 2012, 17:57:28
No, zrobię paczkę po zakończeniu Compo (czyli po północy).

//edit
Dla formalności wrzutka z moją grą w boga - http://www.wrzuc.to/u2BUTV.wt
Potraktowałem to jako pisanie prototypu, a nie samej gry. Owszem jest grywalnie, ale w pewnym momencie "tekst" zaczął mnie ograniczać na tyle, że w wielu miejscach poszedłem na skróty (kwestie interfejsowe).
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2012, 20:00:37 wysłana przez mechaniczny_schód »

Offline freakpp

  • Użytkownik

# Maj 06, 2012, 21:13:27
załącznikuję moje coś
zrobione w kilkadziesiąt minut
potrzebny python 2 + pygame do zagrania

ide

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Maj 06, 2012, 21:26:32
Kurczę, widząc te Wasze wszystkie gry myślę sobie: dlaczego ja tak nie umiem?

Offline SeaMonster131

  • Użytkownik

# Maj 06, 2012, 22:13:57
@matthewpl:
To nie jest nasza 1. gra w życiu, nie piszemy gier od miesiąca, po prostu potrzeba do tego czasu, a wraz z nim nabierzesz doświadczenia ;)

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Maj 06, 2012, 22:39:27
@SeaMonster131 wiem o tym, to też nie była moja pierwsza gra. Jednak wykonanie moich aplikacji (nie mówię tu o grze na te compo, bo jednak ze znakami polskimi się napracowałem) leży na poziomie marnym. Nie mam też np. ręki do modeli oraz do grafiki.

Offline Little_Ann

  • Użytkownik
    • gamedev

# Maj 06, 2012, 22:58:07
Moja propozycja na compo: http://dl.dropbox.com/u/24456136/Void.zip
Niestety nie udało mi się zawrzeć wszystkiego co planowałem.

"Naszym avatarem w grze jest pewien byt, który trafił w miejsce zwane pustką.
 Jedynym sposobem odbierania świata zewnętrznego jest jego odczuwanie. Odczucia
 wyświetlane sa w postaci tekstu na ekranie."