Autor Wątek: Playstation SDK do sciągnięcia openbeta-public-free.  (Przeczytany 8673 razy)

Offline gothicgirl

  • Użytkownik

  • +3
# Kwiecień 19, 2012, 14:54:10
Witam,
(niewiem do jakiego działu to wrzucić).
Można sobie SCIĄGNĄĆ i sprawdzić jak Playstation Suite SDK wygląda. :)

http://www.gamasutra.com/view/news/168822/PlayStation_Suite_SDK_open_beta_now_available_to_the_public.php

http://www.playstation.com/pss/developer/openbeta/index_e.html  -  tutaj można sciągnąć (PlayStation®Suite SDK 0.98, okolo 280mb)




Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ΨΧΞ

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Kwiecień 19, 2012, 15:55:17
miałem przyjemność pracować z natywnym SDK i teraz próbuję z owym z PSS i jeśli będzie przyjemnie szła praca na nim, to z pewnością portuję tam swój silnik :D

Offline flexi

  • Użytkownik

# Kwiecień 19, 2012, 16:11:02
Nawet symulator pod PC jest.

Offline świrus

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

  • +1
# Kwiecień 19, 2012, 16:31:11
A ja już myślałem że chodzi o PS1/PS2

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Kwiecień 19, 2012, 19:19:47
Ok, pobrane popatrzane, ale tylko PssStudio bo UI Composer odmawia posłuszeństwa na starcie.

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

# Kwiecień 22, 2012, 22:34:21
trzeba przejść cenzurę i płacić haracz żeby sprzedawać gry na to?

Offline Charibo

  • Redaktor

# Kwiecień 22, 2012, 23:03:00
trzeba przejść cenzurę i płacić haracz żeby sprzedawać gry na to?
Cytuj
The full program, due to be released later this year, will allow developers to sell content through the PlayStation Store on a commercial basis, and will cost $99 annually.

Offline DigiBoy

  • Użytkownik

  • +1
# Kwiecień 24, 2012, 18:34:14
Ok, pobrane popatrzane, ale tylko PssStudio bo UI Composer odmawia posłuszeństwa na starcie.
Znalezione obejście na forum http://community.eu.playstation.com/t5/PS-Suite-UI-Composer/uicomposer-wont-start/td-p/15802863
Cytuj
To workaround this issue, you need to:
- Go to Control Panel
- Choose Regions and Language
- Select English (United states) in the Formats tab

Mi to pomogło

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

  • +1
# Kwiecień 24, 2012, 18:36:03
Noo, wiedziałem że Sony się ugnie i zrobi coś takiego, żeby Vita miała w ogóle szansę konkurować ze smartfonami :).

Offline flexi

  • Użytkownik


Offline iniside

  • Użytkownik

# Kwiecień 24, 2012, 19:11:46
Noo, wiedziałem że Sony się ugnie i zrobi coś takiego, żeby Vita miała w ogóle szansę konkurować ze smartfonami :).
Ciezka sytuacja firmy, spowodowala ze nie moze sie juz ona dluzej wypinac na potencjalnych klientow ;p.

Pozatym kiedyś już było dostępne Yaroze (czy jak to sie pisze) na PS1. Teraz sony wrocilo do starej koncpecji widzac jaka furore robi UDK, CE3 i Unity.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2012, 19:13:17 wysłana przez iniside »

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Kwiecień 24, 2012, 19:18:52
Noo, wiedziałem że Sony się ugnie i zrobi coś takiego, żeby Vita miała w ogóle szansę konkurować ze smartfonami :).

Czy ja wiem, nie ma akceleracji, nie ma kodowania w C, platforma jest dość niszowa względem iOS/Android. Jeżeli chodzi o gamedev to IMO tylko ciekawostka na miarę Windows Phone.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Kwiecień 24, 2012, 19:22:09
@Dab, ale to jest przecież Sony! To dużo, jak na nich :-)

Offline flexi

  • Użytkownik

# Kwiecień 24, 2012, 19:45:34
Wole programowanie w C# niz Java :)

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Kwiecień 24, 2012, 19:46:04
Poza tym platforma jest stricte do gier... Jest tam C# wiec troche kodu gotowego mozna uzyc ( chociaz wiadomo ze to i tak lipa w przypadku gamedev... ) Jak ktos chce napisac jakas gierke od zera czemu nie.

Ale jak to nie ma akceleracji? Nie sprawdzalem jeszcze tego SDK, no ale z prezentacji wydawalo mi sie ze normalnie jest dostep do gpu, chcesz powiedziec ze grafika jest rysowana softwarowo ? :/