Autor Wątek: Szukam osoby znającej się na UDK/Unreal Script  (Przeczytany 1247 razy)

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Kwiecień 14, 2012, 16:36:19
Cześć,

Samemu niestety nie mam czasu zajmować się grą więc szukam osoby, która potrafi:
- UDK - zna podstawy silnika,
- Unreal Script - zrobił już sporo rzeczy takie jak:
*system kamer,
*AI, wyszukiwanie drogi (path node'y, nie musi być navmesh),
*różnorakie bronie,
*podpinanie efektów,
*canvas, animacje etc,
*efekty specjalne i wszystko to co obsługuje platforma mobilna,
*implementacja zon mobilnych,
*implementacja GC/Facebook
*będzie wiedział w jaki sposób implementować grę pod multiplayera (sam in-game, jak również wysyłanie/odbieranie statystyk z serwera)
*Implementacje bloczków kismetowych,
- Opcjonalnie: Osoba której szukam powinna mieć, któryś z deviceów wymienionych niżej - całe szczęscie emulator es2 już w końcu daje radę i programista nie musi mieć device'a. Ja mam i to styka.

Trochę o projekcie:
- Platforma: iOS - urządzenia wspierane to iPhone4, 4s, iPad2, iPad3.
- Plan: stworzenie dema,
- Dalszy plan: stworzenie gry do końca i wydanie poprzez wydawcę, sprzedanie gry wydawcy, stworzenie portu na vitę (z Sony kontakt mam dobry),
- Jest to top-down shooter endless w klimatach brudnych postapo (unreal lubi ostro konwertować tekstury i taki klimat pasuje do tego silnika idealnie) gdzie po prostu strzelamy i zabijamy jak największą ilość przeciwników. W grze dostępne będą różnego rodzaju powerupy/bronie etc
- Gra ma wychylać się multiplayerem i socialem ponad inne gry tego typu, generalnie gracz wybiera sobie nacje dla której chce zabijać potwory. W grze jedynym celem jest to by nacja jaką gracz sobie wybrał była na pierwszym miejscu w rankingu globalnym.
- Kolejną rzeczą która ma się wychylać będzie hi endowa grafika. Chcę użyć wszystkich efektów jakie udostępnia nam wersja mobilna unreala a tych efektów jest sporo. Dzięki sztywnej kamerze możemy ładnie poszaleć z ficzerami/materiałami/oświetleniem.

Co mogę zaoferować:
- Konkretny plan produkcji,
- Konkretnego grafika,
- Repozytorium,
- Kontakt z Wydawcą,
- Informacje o ficzerach (dokumentacja),
- Mam sporą wiedzę na temat unreala i spokojnie mogę pomóc we wszystkich typu ficzerach. Wszystko to co jest na liście już przechodziłem (i ze strony programisty i ze strony osoby organizującej projekt)

Projekt jest moim domowym projektem, kiedyś już szukałem do niego ludzi jednak nikt konkretny się nie zgłosił - więc ponawiam pytanie, może jest już więcej developerów UDK którzy się nudzą. Ciekaw jestem czy po raz kolejny życie pokaże, że nie ma ludzi :) Ja na pewno sam tego projektu nie skończę, a bardzo bym chciał zrobić taką grę - w sensie czuje ją i wiem, że spokojnie firma w której pracuje jeśli zrobi się coś konkretnego ją wyda.

Pewnie też osoby zainteresowane interesują zyski :) Sprawa tu jest bardzo prosta: udział % - podział równy na 3 osoby - koszty udźwiękowienia, tłumaczeń etc pokrywam ja.  Zyski które może nam wydawca dać zależeć będzie od zaawansowania projektu w momencie w którym będziemy go pokazywać wydawcy. Im bardziej skończona gra tym więcej % uda się dostać. W najgorszym przypadku wyglądać będzie to tak: 25% z zysków dla developera w najlepszym 50%. Biorąc pod uwagę to, że mam kontakty jeśli wszystko dobrze pójdzie, gra wyląduje w featured games na iOS i na pewno poprzez to zyski będą. Oczywiście kokosów nie mam co tu obiecywać. Bardziej chodzi o to by zrobić coś fajnego. Mi takiej nawalanki brakuje z masą krwi i ficzerów brakuje.

Więcej o grze nie chcę pisać bo to wszystko się pewnie jeszcze zmieni w momencie w którym będzie coś grywalnego. Jako referencję podam tylko to: http://www.youtube.com/watch?v=S3N9W0ADaYk&feature=fvst
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 14, 2012, 16:40:39 wysłana przez intoxicate »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

# Kwiecień 15, 2012, 16:38:53
Bump-uje twój wątek, pytając się ile czasu szacujesz na wykonanie tego projektu ?

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Kwiecień 15, 2012, 21:59:34
Zależy od poziomu programisty i planu/czasu jaki ktoś może poświęcić - jeśli będziemy chcieli zrobić tylko demo do rozmów z wydawcą to będzie dużo szybciej.

Gra generalnie nie jest duża, jest prosta większość pracy tutaj to grafika - choć tak czy siak do pierwszej wersji wystarczy jeden styl graficzny (miasto, sporo envrio) i parę rodzajów postaci (2 szkielety + 8 typów tekstur), parę broni, parę powerupów, hud bardzo prosty, menu.

Jak bym pracował fulltime nad tym projektem całość zajęła by 3 miesiące - jak już ktoś się znajdzie założę godziny tygodniowo i na tej podstawie będę planował. Projekt jest/będzie ala Agile'owy i nie będzie typowego planu tylko będziemy jechać z tym co jest najważniejsze i to na co mamy aktualnie czas w tygodniu (sprinty będą tygodniowe tak by bardziej się samemu motywować do stworzenia danej części gry)

Sam prototyp - w sensie core gameplay bez multiplayera można w ciągu 2-3 dni zaimplementować (kamera, sterowanie, 2 bronie, podpięcie podstaci i ustawienie animacji, bardzo proste AI - potwory nie mają skomplikowanych zachowań, 3 powerupy)

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Maj 15, 2012, 08:24:45
odświeżę temat, ponieważ ciekaw jestem czy udało Ci się kogoś znaleźć?