Autor Wątek: Sprzedam pomysł na grę  (Przeczytany 19230 razy)

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 17:37:52
Witam

jak w temacie

mam rozpisany prawie cały projekt gry - brakuje grafiki, ale opisy są tak szczegółowe że nie będzie trudności z wizualizacją.
Jest to gra online, opisana w taki sposób, że na chwilę obecną brak konkurencji na rynku
Do gry jest dołączony kosztorys i prognozowana sprzedaż

gdzie i do kogo mogę zgłosić się z takim projektem ?

dodam że projekt jest rozpisany na ok 30 miesięcy, z czego po ok 18-20 miesiącach może już ukazać się gra - czyli będą pierwsze przychody ze sprzedaży, pozostały czas to produkcja DLC oraz tytułów pochodnych na pozostałe platformy mobilne (android, ios i psvita) które współgrają z głównym tytułem

pozdrawiam


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline cybek

  • Użytkownik
    • Strona domowa!

# Kwiecień 12, 2012, 17:51:52
Jeśli chodzi o kosztorys o którym wspominasz, to ja ci zrealizuje twój projekt gry w 30 miesięcy, opłata to 10k zł za każdy miech.

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 17:59:33
raz - 
a co z resztą sztabu ludzi ?
graficy, animatorzy, programiści etc ?

dwa - ja jak najbardziej poważnie mówię. wycena jest gotowa, prognozowana sprzedaż również, choć moim zdaniem zaniżona - gra ma potencjał wybić się w dystrybucji cyfrowej, może później tradycyjna dystrybucja.

trzy - z chęcią też dołączę do studia jako game designer i razem z nimi rozpocznę pracę nad tym projektem.

Offline Troll

  • Użytkownik
    • Oficjalna strona gry Gizarma

# Kwiecień 12, 2012, 18:02:17
@havana99p - Tak z ciekawości, ile projektów masz na koncie?

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 18:08:06
7 rozpisanych (bez grafiki oczywiście)
+ ten o którym pisałem, największy, najobszerniejszy i dający największe szanse wybicia się i realne możliwości zarobku + reklamy

Offline Troll

  • Użytkownik
    • Oficjalna strona gry Gizarma

# Kwiecień 12, 2012, 18:18:11
7 rozpisanych (bez grafiki oczywiście)
+ ten o którym pisałem, największy, najobszerniejszy i dający największe szanse wybicia się i realne możliwości zarobku + reklamy

W takim razie nie rozumiem, na jakiej podstawie uważasz, że umiesz wycenić koszt produkcji gierki. Byłbyś bardziej wiarygodny gdybyś przedstawił koszt rozpisania gry, bo w tym niewątpliwie masz doświadczenie :).

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Kwiecień 12, 2012, 18:55:25
7 rozpisanych (bez grafiki oczywiście)
+ ten o którym pisałem, największy, najobszerniejszy i dający największe szanse wybicia się i realne możliwości zarobku + reklamy
Ile z tego fizycznie zrealizowanych?

Offline mechaniczny_s...

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 19:09:05
Daj spis treści i jedną losową stronę z design doca to pogadamy. Do pieniędzy podchodzi się poważnie.

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 19:17:49
kosztorys tego projektu przygotował mi znajomy, główny programista jednego z krakowskich studiów
za duże pieniążki tu wchodzą w grę by bawić się w to jak amerykańskie bąki
wiem ile ta gra kosztuje, i wiem ile może zarobić, wiem też w jaką stronę pchnąć marketing i promocje tego tytułu by było jeszcze lepiej

Offline Oti

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 19:29:58
No to powodzenia. Tak czy siak nie rozumiem po co tu się ogłosiłeś. Liczysz, że ktoś kupi kota w worku? Od pierwszego lepszego człowieka? Chyba zdajesz sobie sprawę z faktu, że to co piszesz nie brzmi wiarygodnie.

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 19:34:05
oczywiście ze zdaję sobie sprawę, nie liczę na "kupno kota w worku"

chodzi mi o nawiązanie kontaktów, później przedstawię projekt osobom zainteresowanym

i tyle

powolutku, powolutku

Offline WielkiPan

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 19:34:29
Dopóki tych pieniążków nie masz, to nie wchodzą w grę żadne. Nie napisałeś nic o platformach, technologii, targecie, uniwersum... Od tego przede wszystkim zależy wybór producenta. Skoro chcesz, żeby ktoś Ci podsunął do kogo masz się zwrócić, to wypadałoby jednak niektóre szczegóły tutaj umieścić. Jeżeli nie, to szukaj sam.

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 19:39:47
Dopóki tych pieniążków nie masz, to nie wchodzą w grę żadne. Nie napisałeś nic o platformach, technologii, targecie, uniwersum... Od tego przede wszystkim zależy wybór producenta. Skoro chcesz, żeby ktoś Ci podsunął do kogo masz się zwrócić, to wypadałoby jednak niektóre szczegóły tutaj umieścić. Jeżeli nie, to szukaj sam.

rozumiem, dziękuję za tą informację - przygotuję taki krótki dokument opisujący ten pomysł i go wrzucę tu niebawem

Offline Karol

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 19:40:22
@havana99pl to jak tyle wiesz to i powinieneś wiedzieć gdzie się z tym zgłosić, tym bardziej jak masz znajomości w branży.

Tylu już tu było z super genialnymi pomysłami, że na takie posty jak ten patrzy się pobłażliwie. Jeżeli nic nie pokażesz, to nikt Ci nie pomoże (i tym bardziej nikt się tym nie zainteresuje, bo szkoda czasu, jak nie ma konkretów - ot kolejny z dziesiątek tysięcy, który uważa, że ma super pomysł na grę). W ciemno też nikt nie poleci, bo potem może się okazać, że będzie musiał świecić za Ciebie oczami.

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 19:43:06
Total Mech

Game Concept Introduction Document



Total Mech jest niezwykle dynamiczną i widowiskową, grą zespołową nastawioną na rozgrywkę online. Jej akcja dzieje się w dalekiej przyszłości, na planecie Tryton, zniszczonej przez lata walk między intergalaktycznymi Korporacjami. Gracz, wcielający się w rolę najemnego pilota zasiadać będzie za sterami kilkudziesięciu rodzajów Mechów uzbrojonych w szeroki wachlarz różnego rodzaju broni, zaczynając od broni białej, a kończąc na energetycznej. Przygotowałem  tutorial, grę dla pojedyńczego gracza walczącego przeciwko botom sterowanym przez AI, oraz  cztery różne tryby rozgrywki dla 5 osobowych drużyn dostępne zarówno dla pojedynczego jak  i dla wielu graczy. Wykonując konkretne czynności i specjalne zadania, gracz będzie nagradzany Trofeami oraz specjalnymi Medalami.
Total Mech jest idealną grą dla ludzi preferujących niczym nieskrępowaną dynamiczną, przyjemną rozwałkę, również dla tych którzy preferują grę zespołową, interakcje i planowanie taktczne, jak i dla graczy stawiających sobie za cel opanowanie do perfekcji wszystkich możliwości jakie daje gra. Totach Mech  jest przystepny zarówno dla początkujących jak i dla bardziej wymagających graczy, którzy cenią sobie możliwość rozwoju postaci jak i  wszystkie możliwości jakie niesie za sobą gra zespołowa.
Rzeczą wyróżniającą Total Mech na rynku jest gameplay, oraz połączenie najlepszych cech kilku gatunków gier, takich jak Twin-Stick Shooters oraz MOBA, czyli Multiplayer Online Battle Arena. Gry TSS są to strzelanki zręcznościowe, których najlepszymi przykładami są Stardust, Gatling Gears czy Lara Croft and The Guardian of Light dostępne na Playstation3. Gry MOBA, jako dość nowy rodzaj gier reprezentują turniejowy League of Legends (LoL), Defence of the Ancients (DotA) czy wychodzący niebawem Blizzard DOTA. W grze wykorzystano również rozwiązania spotykane w grach MMORPG, czy w bijatykach 2D
Przyjmuje się, że w League of Legends gra teraz ponad 1 milionów użytkowników, w 2011 roku mistrzostwa wygrała międzynarodowa drużyna „fnatic”, w której składzie grają również Polacy, a oglądalność samego finału to ponad 200.000 odsłon online. W przypadku gier typu TSS takich jak Gatling Gears, które dostało 8.5 od serwisu IGN, czy Lara Croft and the Guardian of Light, które również zostało nagrodzone identyczną oceną, bardzo wyraźnie widać, że ten rodzaj gier jest bardzo entuzjastycznie przyjmowany przez graczy i recenzentów. Na konsolach obecnej generacji, brakuje gier w klimacie rozgrywek online, a po ogromnym sukcesie Hollywoodzskiej produkcji „Transformers” ludzie coraz chętniej sięgają po gry, w których mają możliwość zasiadania za sterami kolosalnych Mechów.
Total Mech jest pierwszym krokiem w celu wypromowania nowej, rozpoznawalnej marki na rynku gier onlie. Total Mech zaprojektowany jest na obsługę kilku platform. W planach jest współpraca z konsolą PSVita, jak i aplikacjami pracujących na systemach Adnroid i iOS -  Total Mech Tactic.  Gry na urządzenia przenośne dadzą dostęp do nowego contentu w grze Total Mech w chwili ukończenia konkretnego zadania. Total Mech ma szerokie możliwości. Jego projekt, już na etapie wstępnym, rozpisany jest na minimum dwa lata. Po wypuszczeniu podstawowej wersji gry (z dostępem do jednego trybu i kilkunastoma Mechami) i pierwszych wpływach ze sprzedaży, mogą toczyć się pracę nad pierwszym z kilku DLC do gry, w których znajdą się dodatkowe tryby gry, mapy, nowe Mechy, umiejętności, skórki dla robotów. Jako, że gra jest nastawiona na rozgrywkę drużynową, bardzo dużo możwliwości marketingowych i promocyjnych będzie przy organizacji turniejów Total Mech, czy udziale Total Mech na międzynarodowych turniejach e-sportu


Najważniejsze cechy Total Mech

1.   Gra niszowa - brak bezpośredniej konkurencji pośród gier dostepnych na obecnej generacji konsol
2.   Dostępność - planowana współpraca z PS Vita oraz systemami Android i IOS
3.   Gra taktyczna - walki w drużynach 5v5 w kilku trybach rozgrywki, na specjalnie zaprojektowanych mapach
4.   Rozwój gracza i jego postaci - zdobywanie doświadczenia, wyższych poziomów, odblokowanie nowych umiejętności, jak np. Zdobycie licencji Pilota w specjalnie przygotowanym drzewku talentów
•   Do wyboru trzy różne drogi rozwoju, z dowolnym wyborem specjalizacji w jednej z nich lub wybór multiclass
•   Możliwość niszczenia części obiektów na mapie w celu stworzenia nowej drogi ataku / obrony w zależności od rodzaju gry
•   Trofea do odblokowania za osiągnięcia w grze
5.   Bogata szata graficzna
•   Do wyboru kilkanaście / kilkadziesiąt rodzajów mechów, każdy o unikalnym wyglądzie i zestawie specjalnych zdolności oraz używanych broni
•   Korzystanie z wizualnie oszałamiających super ataków, działająch na podobnej zasadzie jak w bijatykach 2D, z ładującym się paskiem „supera”
•   Zróżnicowany teren, pozwalający na zastosowanie różnego rodzaju taktyk i strategii podczas każdej gry
•   Możliwość pomalowania swego Mecha w dowolne wzory i kolory
6.   Komunikacja głosowa w zespole
7.   Oryginalny soundtrack, dynamicznie dostosowujący się do sytuacji na polu walki
8.   Możliwość korzystania z mikrotransakcji w celu zakupu skórek jak i całych mechów (na zasadzie head start)
9.   Możliwość tworzenia klanów i umieszczania tzw. ClanTagów na Mechach (na zasadzie mikrotransakcji)