Autor Wątek: Sprzedam pomysł na grę  (Przeczytany 19370 razy)

Offline Karol

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 19:57:34
Czyli taki Hawken?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 20:01:53
nie
moja gra jest w rzucie izometrycznym
nie jest to symulator , ani strzelanka tpp

połączenie DotA z Gatling Gears, działające na podobnej mechanice jak Bloodline Champions
do tego rozwój profilu gracza, poprzez zdobywanie wyższych poziomów i rozdysponowanie "punktów talentu" w drzewku rozwoju (coś jak talent points w wow, czy skill points w borderlands) i przy osiągnięciu odpowieniego poziomu w drzewku rozwoju dostep do pasywnych umiejetnosci i super ataków / specjali, znanych z bijatyk 2d (coś jak King of Fighters, czy SF4) gdzie najpierw ładujemy pasek "supera" a później go odpalamy - dla kazdej drogi rozwoju rozne supery są rozpisane


Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 20:19:02
jak inaczej ująć to w słowa ?

wyobraź sobie oldskulowe strzelanki w rzucie izometrycznym
do tego wrzucamy Mechy jako postacie którymi przyjdzie nam sterować
każdy wygląda inaczej, ma inną broń, zestaw umiejętności
sterujemy nim przy pomocy dwóch analogów - lewy odpowiada za ruch, prawy za kierunek ataku
prócz podstawowego ataku, każdy z Mechów korzysta z 4 unikalnych zdolności
Podczas gry możemy wpływać na charakterystyki Mecha poprzez zakup przedmiotów w sklepiku (hp, armor, dmg etc)
podczas gry, na mapie mamy do zebrania kilka rodzajów power up'ów
gra się w drużynach 5 osobowych, na specjalnie zaprojektowanej mapie, z wykorzystaniem Fog of War (nie widzimy co się dzieje w części mapy w której nie ma naszych jednostek)
gra ma 4 tryby rozgrywki - conquest (dotarcie do bazy przeciwnika i zniszczenie jego generatora), CTF - capture the flag, TDM - team deathmatch i Defense - obrona losowo wybranego punktu na mapie, którego lokalizacja zmienia się co pewien czas
do tego dochodzi rozwój postaci - jak w grach mmo, przez to mamy dostep do drzewka umiejetnosci (znanych z gier mmo czy np borderlands, diablo etc)
mozliwosc pomalowania mecha na różne kolorki lub ubranie go we wczesniej przygotowane skórki
współpraca z androidem i ios'em w celu odsloniecia dodatkowej zawartosci w grze

no i najwazniejsze - brak konkurencji, nie ma takiej gry 
i dwa - gra turniejowa,
gra dla graczy druzynowych - typowy teamplay, jak i dla ludzi ktorzy lubia sobie postrzelac


Offline koirat

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 20:24:13
Czy wolno mi zapytać jakiej oferty cenowej oczekujesz ? Jeśli chodzi o kupno.
Dodam iż nie jestem zainteresowany zakupem.

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 20:25:52
bardziej od sprzedaży zależy mi na dołączeniu do zespołu który zdecyduje się na produkcje tego tytułu
jeżeli nie będzie takiej możliwości, to kwestia ceny jest do dogadania
ale wolałbym tego na forum nie wrzucać

Offline MaxGarden

  • Użytkownik
    • Profil na warsztacie

# Kwiecień 12, 2012, 20:29:14
Zabawne, dokładnie taki sam był pomysł na WG 2. 0.o

no i najwazniejsze - brak konkurencji, nie ma takiej gry 


Jest pełno gier z mechami, jedne lepsze drugie gorsze, ale żadna się nie wybiła bo nie ma komu w nie grać.

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 20:30:20
Zabawne, dokładnie taki sam był pomysł na WG 2. 0.o
 

Jest pełno gier z mechami, jedne lepsze drugie gorsze, ale żadna się nie wybiła bo nie ma komu w nie grać.

damn, z chęcią zapoznam się z tymi tytułami - które łączą w sobie wszystkie te rzeczy które są u mnie w grze, w podobnym universum i nie udało im się wybić.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Kwiecień 12, 2012, 20:43:31
Zabawne, dokładnie taki sam był pomysł na WG 2. 0.o
Nie, trochę inny.

Offline cybek

  • Użytkownik
    • Strona domowa!

# Kwiecień 12, 2012, 20:51:51
nie
moja gra jest w rzucie izometrycznym
Z tego co czytam to twoja GRA nie istnieje. Więc twoja gra nie jest w żadnym rzucie. Twój koncept gry zakłada rzut izometryczny.

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 20:52:34
Doceniam wsparcie i uwagi, jednak jako osoby zajmujące się produkcją gier, da się zauważyć że nie patrzycie przez pryzmat marketingowy produktu - w moim przypadku jest to troche inaczej.
wiem, że da się sprzedać wszystko przy odpowiedniej reklamie i promocji, z tym nie mam problemu i mogę to zrobić
teraz tylko pozostaje mi tylko wyprodukować produkt, który zostanie sprzedany


Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 20:53:12
Z tego co czytam to twoja GRA nie istnieje. Więc twoja gra nie jest w żadnym rzucie. Twój koncept gry zakłada rzut izometryczny.

racja, uniżenie proszę o wybaczenie


Offline cybek

  • Użytkownik
    • Strona domowa!

# Kwiecień 12, 2012, 21:17:29
@OP, bo nie chce mi się już cytować. Skoro wiesz ile można zarobić i patrzysz "przez pryzmat marketingu", to czemu masz łącznie 8 projektów i ani jednego sprzedanego/w fazie produkcji?

Offline havana99pl

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 21:51:23
@OP, bo nie chce mi się już cytować. Skoro wiesz ile można zarobić i patrzysz "przez pryzmat marketingu", to czemu masz łącznie 8 projektów i ani jednego sprzedanego/w fazie produkcji?

jak już napisałem - szukam kontaktów
wszystko od tego się zaczyna

Offline Troll

  • Użytkownik
    • Oficjalna strona gry Gizarma

# Kwiecień 12, 2012, 22:04:52
Problem polega na tym, że speców od marketingu jest nieporównywalnie więcej niż osób, które rzeczywiście są w stanie gry produkować.

Offline jmgm

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2012, 22:06:33
Rozumiem, że masz jakieś wykształcenie z zakresu marketingu...?

Bo jeżeli nie masz ani wykształcenia ani doświadczenia (wszak żadnej gry jeszcze nie sprzedałeś), to w jaki sposób dowiedziesz, iż z "odpowiednią reklamą i promocją" nie masz problemu? To wszystko puste słowa.