Autor Wątek: IrrEdit i collisionResponse  (Przeczytany 1350 razy)

Offline blendermen

  • Użytkownik

# Grudzień 30, 2006, 17:12:26
Cześć. Gdy importuje sam obiekty na moją mapę (ręcznie,pisząc kod - smgr->getMesh("...")) to potrafię zrobić collisionRespose aby kamera nie wchodziła w ściany ale jak ten sam obiekt zaimportowałem do irrEdit to jak mam zrobić żeby kamera nie wchodziła w ściany. Gdy importuje ręcznie map-20kdm2.pk3(20kdm2.bsp) - to wszsytko jest ok ale gdy ta sama mapa jest w IrrEdit to jak mam zrobić aby kamera nie "latała". Dlaczego kamera wchodzi w sciany skoro ja napisałem, że akurat tam ma nie wchodzić - wszsytko jest napisane dobrze bo wszystko skopiowałem z tutorialu collision i pozamieniałem niektóre funkcje.

EDIT->Może robie coś źle, całkowicie inaczej - Czy Wy też tworzycie w IrrEdit jak tak to jak robicie aby kamera fizycznie nie wchodziła w ściany.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2006, 19:55:38 wysłana przez blendermen »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych