Autor Wątek: Evil Turns - (Dungeon Keeper + Sims)  (Przeczytany 1845 razy)

Offline rowan

  • Użytkownik

  • +2
# Marzec 26, 2012, 13:57:02
Zachęcony popularnością Towns i sukcesem Wasteland 2 postanowiłem wrócić do swojego dawnego projektu i przepisać go z C++ w 3d na java i w 2d. Równolegle staram się tworzyć swoją grę HOAA jednak potrzebuje od czasu do czasu pokodzić coś skomplikowanego, niszowego i niekoniecznie bardzo graficznego ;)

Evil Turn to gra, w której wcielamy się w bóstwo mające pieczę nad pewną starą familią naznaczoną super-mocami. Gracz pomaga rodzinie w interakcjach socjalnych wewnątrz rodziny, jak i na zewnątrz, do tzw gości z miasteczka nieopodal, innych wymiarów i światów.

Gra jest w czasie rzeczywistym, głównie inspirowana Dwarf Fortress, Dungeon Keeper i Sims.

Rodzina zamieszkuje wielką, losowo generowaną posiadłość, którą gracz będzie mógł urządzić, rozbudować po swojemu.

Członkowie rodziny mają swoje nawyki, upodobania, a także supermoce: jak np: nekromancja, druidyzm.


Powoli przepisuje fundamenty, tworzę proste toolsy w Pythonie do szybkiej generacji grafiki izometrycznej, oto jak wygląda z działajacym pathfindingiem:

(większy obrazek po kliknięciu)


Generalnie jestem bardzo zadowolony z wydajności, kiedy nie użyłem jeszcze żadnych optymalizacji :)


W projekcie na C++ wyłożyłem się i wypaliłem na tworzeniu graficznego kontentu 3d. Tworzenie wszystkiego to jednak za dużo dla jednej osoby, a grafika 2d to oczywiście dużo mniej pracy.



 

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Marzec 26, 2012, 14:02:54
Nice!

Fajny pomysł z robieniem sobie małych toolsów do pomocy przy assetach - to zawsze pcha pracę do przodu.

Skąd przejście na Javę?

Offline rowan

  • Użytkownik

# Marzec 26, 2012, 14:08:26
Java gdyż prostu szybciej mi się tworzy no i zachęciły mnie Towns: http://www.desura.com/games/towns , które też są na Java :)

Jakby kogoś interesowała to tak wygląda wersja 3d na cpp.
Ale to straszny bałagan jest:

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Marzec 27, 2012, 11:40:49
mega trzymam kciuki jestem fanem keepera i chetnie kupie cos podobnego :) keep on workin'!

Offline Antek

  • Użytkownik
    • blog

# Marzec 27, 2012, 19:41:10
Dungeon Keeper <3

powodzenia :)

Offline rowan

  • Użytkownik

# Marzec 28, 2012, 14:38:07
Dzięki za komentarze, są bardzo motywujące i pomocne :)


Inspiruje się DK, ale oczywiście tworzę coś innego. Mam nadzieję, że bardziej głębokiego, poważnego i sandboxowego.


Postanowiłem się na razie skupić na tym projekcie i dojść do jakiejś konkretnej alphy.

Postęp prac(po kilknięciu powiększenie ;) :