Autor Wątek: Anty-Noid  (Przeczytany 3270 razy)

Offline Furry

  • Użytkownik
    • DevBlog

# Marzec 17, 2012, 22:01:57
Cześć, napisałem prostą gierkę do przetestowania stabilności silnika i ogólnie tego jak szybko jestem w stanie w nim coś spójnego zrobić. Chciałbym Was poprosić o przetestowanie(czy się nie tnie, nie ma czegoś nieoczekiwanego) i ewentualne przesłanie pliku log.txt + informacji o sprzęcie/systemie.
Gra nie posiada jakieś spójnej i super ładnej grafiki, bo to zbieranina obrazków z innych projekcików ale mam nadzieję, że to Was nie odstraszy.
Coś o grze:
Anty-Noid to arkanoid tyle, że zamiast grać paletką gramy piłką. Naszym celem jest trafić do jak największej liczby miejsc chronionych przez paletki(łatwo je rozpoznać). Fizyka piłki różni się od standardowej bo odbija się w kierunku z którego przyleciała(dla utrudnienia). Prócz licznika wejść w chronione miejsca(życia paletek), jest jeszcze życie piłki, zmniejsza się ono w miarę niszczenia kolejnych bloczków.
Wygrana: życie paletek się kończy
Przegrana: życie piłki się kończy
Sterowanie:
-1 gracz: wsad
-2 gracz(nie dopracowany jeszcze ale jest): ilkj
-koniec gry: jesteśmy w menu + ESC
-powrót do menu z mapki: ESC
-respawn piłek: r

Zalecane jest uruchomienie gry przez laucher.exe bo wtedy pokazuje nam się okno konfiguracji gry.

Grę można pobrać stąd:
http://speedy.sh/eCmds/antyNoid.zip
http://dl.dropbox.com/u/67790628/Gry/antyNoid.zip
http://dl.dropbox.com/u/67790628/Gry/antyNoid.rar

Więcej screenów na:
http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=2499
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2012, 10:11:27 wysłana przez Furry »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Grizlee

  • Użytkownik

# Marzec 17, 2012, 22:37:41
U mnie coś nie działa. Po odpaleniu czarny ekran.
Log:
Begin game
Load mainBcg
Load font
SetPostEffect
InitSounds thread
Game initialized
Play
Setup level: 0
Show menu
Sounds initialized
destroy

Specyfikacja:
CPU: i7-2630QM
GPU: Radeon HD 6770M
RAM: 6GB

EDIT:
GPU: Intel HD Graphics 3000

Log:
Begin game
Load mainBcg
EngineError: error at matrix loc in Shader: modelViewProjectionMatrix
Load font
SetPostEffect
EngineError: Shader error: In shader glError: GL_INVALID_OPERATION
EngineError: error at uniform loc in Shader: pass1
EngineError: error at uniform loc in Shader: pass2
EngineError: error at uniform loc in Shader: pass3
InitSounds thread
Game initialized
Play
Setup level: 0
Show menu
Sounds initialized
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2012, 11:08:24 wysłana przez Grizlee »

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 17, 2012, 22:46:16
Begin game
Load mainBcg
EngineError: error at matrix loc in Shader: modelViewProjectionMatrix
Load font
SetPostEffect
EngineError: Shader error: In shader glError: GL_INVALID_OPERATION
EngineError: error at uniform loc in Shader: pass1
EngineError: error at uniform loc in Shader: pass2
EngineError: error at uniform loc in Shader: pass3
InitSounds thread
Game initialized
Play
Setup level: 0
Show menu
Sounds initialized

i7 2670QM
GF GT555M
8GB

Offline Arthes

  • Użytkownik
    • Gromaniak

# Marzec 17, 2012, 23:04:27
Tak jak wyżej, po odpaleniu czarny ekran.
Begin game
Load mainBcg
Load font
SetPostEffect
InitSounds thread
Game initialized
Play
Setup level: 0
Show menu
Sounds initialized
AMD 7750
MSI HD 6770
3GB RAM

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Marzec 17, 2012, 23:52:39
U mnie OK, ale grało sobie samo, więc się nie pobawiłem.
Core I7
Windows 7
GeForce 295
Soundblaster

Begin game
Load mainBcg
Load font
SetPostEffect
InitSounds thread
Game initialized
Play
Setup level: 0
Show menu
Sounds initialized
Setup level: 1
Play bcg sound
Load map
Init death
End of init death
Lvl seted up
Setup level: 0
Delete map
Show menu
Stop bcg
Setup level: 1
Play bcg sound
Load map
Init death
End of init death
Lvl seted up
Setup level: 0
Delete map
Show menu
Stop bcg

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Marzec 17, 2012, 23:56:22
OK. kumam cza-czę :D
Fajne gierka i niesztampowa.
Efekty dobre, bez widocznych problemów.

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Marzec 18, 2012, 00:26:07
P. S.
Grałem w trybie Full-screen.
Przepraszam, jak do kogoś poszła masa e-maili z powodu moich postów :)

Offline Chimerian

  • Użytkownik
    • Profil na Warsztat.GD

# Marzec 18, 2012, 09:27:32
Begin game
Load mainBcg
Load font
SetPostEffect
InitSounds thread
Game initialized
Play
Setup level: 0
Show menu
Sounds initialized
Setup level: 1
Play bcg sound
Load map
Init death
End of init death
Lvl seted up
Setup level: 0
Delete map
Show menu
Stop bcg
Setup level: 2
Play bcg sound
Load map
Init death
End of init death
Lvl seted up
Setup level: 0
Delete map
Show menu
Stop bcg

i specyfikacja kompa:
Core 2 Quad 6600 2.4 GHz
GeForce 560Ti
RAM 4 GB
Windows 7 64bit

Offline Furry

  • Użytkownik
    • DevBlog

# Marzec 18, 2012, 19:28:42
Kurcze wygląda na to że radeony nie lubią mojego silnika :/
Pozostaje mi poszukać jakiś błędów w shaderach(bo pewnie tu tkwi problem) i pogrzebie troche w googlach może są inne powody.
Dziękuję wszystkim za testy
Cytuj
OK. kumam cza-czę :D
Fajne gierka i niesztampowa.
Efekty dobre, bez widocznych problemów.
Ciesze się, że się podoba:)

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Marzec 18, 2012, 20:51:54
Błąd może nie znajduje się w shaderach.
Specyfikacja Microsoft-u wymaga, ażeby wszystkie karty wykonywały je analogicznie.
Pozostaje cała reszta, inicjalizowanie grafiki i in.

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Marzec 18, 2012, 20:53:07
U mnie pod kontrolą AMD także nie ruszyło.

Offline Chimerian

  • Użytkownik
    • Profil na Warsztat.GD

# Marzec 18, 2012, 21:15:32
Błąd może nie znajduje się w shaderach.
Specyfikacja Microsoft-u wymaga, ażeby wszystkie karty wykonywały je analogicznie.
Pozostaje cała reszta, inicjalizowanie grafiki i in.

Moim zdaniem nie wykluczone, że błąd znajduje się w shaderach. Gdy jakiś czas temu robiłem test swoich shaderów na nVidii i AMD wszystko chodziło pięknie, a na integrach Intela był problem.

Offline FoToN

  • Użytkownik

# Marzec 18, 2012, 21:46:36
Specyfikacja Microsoft-u wymaga, ażeby wszystkie karty wykonywały je analogicznie.
Zdaje się, że Furry pisze w OGL, a tam chyba specyfikacja Microsoftu nie sięga ;) Zresztą nie pierwszy raz słyszy się o problemach z OGL na ATI, mimo że na nVidii wszystko jest OK.

Offline Furry

  • Użytkownik
    • DevBlog

# Marzec 18, 2012, 21:48:22
No niby mają wykonywać analogicznie ale może jakoś argumenty źle się przesyłają do shadera w momencie gdy używa się radeona albo coś w tym guście. Tylko najgorsze jest to, że nie bardzo mam pomysłu na weryfikacje tego co może być źle + dochodzi fakt, że żeby to testować ktoś inny na innym komputerze musi to odpalać. Przydałoby się narzędzie do sprawdzania kompatybilności aplikacji z kartami graficznymi:D
Szkoda, że nie udało mi się na nic przez google na trafić podobnego do mojego przypadku.

Edit: zgadza się pisze w OGL(+shadery GLSL) + SDL
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2012, 21:50:29 wysłana przez Furry »

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Marzec 18, 2012, 22:45:17
Moim zdaniem nie wykluczone, że błąd znajduje się w shaderach. Gdy jakiś czas temu robiłem test swoich shaderów na nVidii i AMD wszystko chodziło pięknie, a na integrach Intela był problem.
Szczerze mówiąc, też raz spotkałem się z czymś takim.
Shadow Mapping działał poprawnie na GeForce i Redeonach, a Intele odwracały oś zet...