Autor Wątek: Shiva3D a Unity3D  (Przeczytany 1458 razy)

Offline jorul

  • Użytkownik

# Marzec 15, 2012, 14:47:24
Przy okazji promocji na Unity znalazłem Shivę3D.
http://www.stonetrip.com/

Nie widziałem, aby była ona choć wspomniana gdziekolwiek na naszym forum, a wygląda ciekawie z punktu widzenia nowicjusza. Platform więcej, cena dużo niższa. Export do flasha wkrótce.

Na 3D się w ogóle nie znam i chętnie bym się dowiedział, czy Shiva ma w stosunku do Unity jakieś ewidentne braki?
« Ostatnia zmiana: Marzec 15, 2012, 14:50:10 wysłana przez jorul »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

# Marzec 15, 2012, 16:47:54
ziomek w teamie początkowo robił wtym grę ale z rezygnował na rzecz unity. sam przez chwilę w tym dziubałem ale nie na tyle żeby odkryć jakieś znaczące braki. Na pewno łatwiej znaleźć materiały w sieci do unity niż do shivy z racji różnic w liczbie użytkowników..

Offline Uzumaki174

  • Użytkownik

# Kwiecień 25, 2012, 22:57:12
Pozwolę się udzielić w wątku chociaż dawno nikt tu nie pisał.
Jeśli chodzi o Shive silnik nie jest głupi ale sam w sobie odrzuca.
Jeśli chodzi o zwolenników też ciężko jest z nimi.
Osobiście sam trochę bawiłem się i nie przypadł mi do gustu.
Unity jest lepsze ponieważ wsparcie lepsze, zasoby w sieci w postaci tutoriali, użytkownicy i wiele innych czynników.
Zależne też nad jakim kto pracuje projektem.
Dodam też że Unity lepiej się rozwija i tak samo oferuje dobre wsparcie.