Autor Wątek: [Android][libGDX] Brak rysunku w aplikacji podczas testowania na telefonie  (Przeczytany 770 razy)

Offline Radomiej

  • Użytkownik
    • Blog

# Marzec 11, 2012, 01:08:35
Mam nadzieje że to dobry dział, jeśli nie to proszę o przeniesienie:)
Otóż problem polega na tym że na PC i emulatorze Androida 2.1 aplikacja chodzi ładnie wszystko się wyświetla. Natomiast gdy testuje ją na mojej Xpieri x8 w miejsce tła jest po prostu biały obraz, albo tam gdzie miały być przyciski również pojawia się biały prostokąt. Nie wiem czy to wina mojego telefonu czy raczej biblioteki której używam.
Jeśli ktoś mógłby przetestować czy u niego również się nie wyświetlają przyciski byłbym wdzięczny.
http://speedy.sh/g4rGM/libGDX.Android.apk - tutaj link do mojej "aplikacji"

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Marzec 11, 2012, 12:46:39
Strzelam zupełnie, ale w J2ME jak pisałem aplikację to miałem problemy z obrazkami, bo umieszczałem je w głównym katalogu .jara i odwoływałem się przez "nazwapliku", działało na emulatorze a na telefonie był zgon. Jak zmieniłem na "/nazwapliku" to poszło na telefonie, może też coś ze ścieżkami masz?

Offline zielok

  • Użytkownik
    • Games for android

# Marzec 11, 2012, 14:16:16
Nie używasz tekstur których wymiar jest potęgą liczby 2 (np. 4,8,16,32,64).

Dodam jeszcze, że w pliku apk zasoby masz wrzucone dwukrotnie (w folderach assets i data)

Offline Radomiej

  • Użytkownik
    • Blog

# Marzec 11, 2012, 18:42:57
Avaj -  ścieżki są dobrze bo jednak niektóre obrazki wyświetlało:)
zielok - chyba masz rację, bo wyłączyłem tą blokadę tekstur z potęgą liczby 2. A zasoby mi się dublują bo to przez złe ustawienie linkowania zasobów, zaraz to naprawie:)
Dzięki za uwagę