Autor Wątek: Unity3D Mobile Basic za darmo do 8 kwietnia  (Przeczytany 3627 razy)

Offline revo

  • Użytkownik

# Marzec 06, 2012, 19:03:56
Unity3D Mobile Basic (iOS i Android) jest do pobrania za darmo:

We are excited to offer #unity3d Mobile Basic for FREE! Download by April 8 to save up to $800! http://store.unity3d.com

Niestety chwilowo serwery leżą ;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline flexi

  • Użytkownik

# Marzec 06, 2012, 19:06:45
Wymagane pro, czy cos w tym stylu?

Offline Kuza

  • Użytkownik

# Marzec 06, 2012, 19:10:06
Rozumiem że na tej licencji możemy sobie wydawać aplikacje tak teraz jak i po 8 Kwietnia?

edit:

Dobra, nie było pytania. Można! :D
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2012, 19:18:12 wysłana przez Kuza »

Offline Arthes

  • Użytkownik
    • Gromaniak

# Marzec 06, 2012, 20:26:49
O kurcze! I pomyśleć, że jeszcze wczoraj szukałem fajnego, darmowego silniczka/frameworka pod gry mobilne... Aż od razu dzień stał się lepszy :D

Offline Joker

  • Użytkownik

# Marzec 06, 2012, 21:59:53
No i znalazłeś, inne pytanie czy Unity faktycznie jest fajny?, ja nie umiem się przyzwyczaić do sposobu pracy z tym silnikiem, już serio wolałbym coś na wzór Ogre3D.

Offline Chimerian

  • Użytkownik
    • Profil na Warsztat.GD

# Marzec 06, 2012, 22:01:05
Świetna wiadomość :) Akurat dzisiaj zamówiłem sobie Samsung Gio z Androidem - będzie okazja poćwiczyć programowanie aplikacji na urządzenia przenośne :) Dzięki za informacje.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Marzec 07, 2012, 09:25:15
Tak... najlepiej wyciąć z silnika wszystkie ciekawe featury i dać go za darmo.

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Marzec 07, 2012, 10:22:45
Na pewno ciekawy ruch, powazne studia i tak stac na licencje pro. Mysle ze bedzie jak zwykle: powstania cala masa shitu ktory zaleje AppStore i Marketplace, bo na Unity zrobienie "czegokolwiek" jest jeszcze prostsze niz do tej pory. Ale wsrod tego na pewno znajda sie kreatywni ludzi ktorzy akurat nie mieli wolnych 800$ i stworza cos ciekawego.

Ciekaw jestem tyle na ile Unity jest przygotowane na to ze w masie shitowych gierek bedzie ich logo... Na ile to moze wplynac na odbior tej technologii wsrod laikow (graczy)

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Marzec 07, 2012, 12:01:05
To jest zwykły zabieg marketingowy, który ma na celu zwiększenie ilości developerów korzystających z ich oprogramowania. Dają możliwość małym studiom lub też i tym trochę większym na wstępne przetestowanie i sprawdzenie ich oprogramowania, dzięki temu prędzej czy później takie studio się zdecyduje na zakup wersji pro, a to że powstanie również w bród chłamu jest oczywiste. Tak samo jest przecież z UDK, tylko te lepsze projekty są publikowane w zakładce showcase. Reszta dziadostwa gdzieś tam się błąka w sieci.

Po za tym wiadomo, że UDK niebawem też udostępni możliwość tworzenia aplikacji na androida więc Unity musi jakoś na to odpowiedzieć.

Offline [M]aniek

  • Użytkownik
    • Wiadomości

# Marzec 07, 2012, 12:06:15
Tak... najlepiej wyciąć z silnika wszystkie ciekawe featury i dać go za darmo.

Te ciekawe featury jak to określiłeś i tak w większości nie przydadzą się na platformach mobilnych, bo zabraknie na nie mocy obliczeniowej. Do tej pory trzeba było zapłacić 800$ za coś co teraz jest za darmo, nie ma więc powodu do narzekania :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Marzec 07, 2012, 13:20:37
Cytuj
Te ciekawe featury jak to określiłeś i tak w większości nie przydadzą się na platformach mobilnych, bo zabraknie na nie mocy obliczeniowej.
Tak... zwłaszcza global illumination na lightmapach, który jest za darmo (w cenie zwykłej lightmapy) a robi kolosalną różnicę w wyglądzie (i miał to już Quake 2), albo efekty post-process, które już są na komórkach chyba w każdej grze 3D.

Cytuj
Do tej pory trzeba było zapłacić 800$ za coś co teraz jest za darmo, nie ma więc powodu do narzekania :)
Jest na świecie wiele rzeczy, za które trzeba zapłacić 800$ lub więcej, a których bym nawet za darmo nie wziął. :)

Offline [M]aniek

  • Użytkownik
    • Wiadomości

# Marzec 07, 2012, 15:27:43
Tak... zwłaszcza global illumination na lightmapach, który jest za darmo (w cenie zwykłej lightmapy) a robi kolosalną różnicę w wyglądzie (i miał to już Quake 2), albo efekty post-process, które już są na komórkach chyba w każdej grze 3D.
Jest na świecie wiele rzeczy, za które trzeba zapłacić 800$ lub więcej, a których bym nawet za darmo nie wziął. :)


Firma robiąca Unity to nie instytucja charytatywna, jakoś muszą zarabiać :)

Offline Joker

  • Użytkownik

# Marzec 07, 2012, 17:46:06
Tylko że unity w wersji free wygląda (graficznie) nie okłamujmy się jak Irrlicht bez żadnych modyfikacji.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Marzec 07, 2012, 18:22:36
Z tym że ma fajny edytor i działa na większości liczących się platform. A na iphona i androida w zupełności wystarczy.

Offline taki_tam

  • Użytkownik

# Marzec 07, 2012, 18:36:29
A jak jest z kluczem aktywacyjnym? Jest dożywotni?
Chodzi mi o przypadek, że np. dysk padnie i co wtedy?

Pozdrawiam!

Edit: Oczywiście instalkę zachowam na innym nośniku. Czy klucz traci swą wartość po pierwszej rejestracji?
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2012, 18:47:43 wysłana przez taki_tam »