Autor Wątek: LittleEn - silniczek 2D w XNA  (Przeczytany 2498 razy)

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2012, 19:11:10
Widzę, że będę musiał dopisać loga, żeby wiedzieć do którego momentu aplikacja w ogóle dochodzi.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2012, 19:27:32
@Xirdus
Dodany log i wyłączone oświetlenie. Sprawdź proszę czy teraz się włącza, a jeśli nie, to co jest w logu.

KLIK

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Marzec 04, 2012, 19:58:02
Crashuje się przed włączeniem logowania. Chyba nie dane mi będzie pograć :(

Zapomniałem chyba podać konfigurację: AMD Athlon XP 2600+, GF 7300GT, Windows XP SP3.

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 05, 2012, 13:22:42
Mógłby ktoś jeszcze potestować? :)

KLIK

Sterowanie: M - przełączanie trybów, 1-6 efekty post process (dla 3 i 5 sterowanie parametrami strzałki góra/dół)

Offline gotji

  • Użytkownik

# Marzec 05, 2012, 13:42:59
Win7 x64, Core2 Quad, Radeon HD 4800.

60 FPS.
Mam zianstalowane GameStudio więc bez 'crash'-a.
Wyłącz vsync i fixed time step.

Nie wiem za bardzo co tu jest do testowania.

Offline Pitru

  • Użytkownik

# Marzec 05, 2012, 17:46:51
ściągnąłem Redist XNA i teraz chodzi :)
60 fps.
Win7 x64, Phenom 4x 3.20ghz, Radek HD 4870
;p

Offline Radomiej

  • Użytkownik
    • Blog

# Marzec 05, 2012, 18:23:52
60 fps
WinXP 32bit, Pentium E2220, GeForce GTX 460SE

Może dodaj większy teren czy możliwość zwiększania obiektów, żeby móc określić maksimum, albo jakiś automatyczny teścik zapisujący logi do pliku żebyś mógł przejrzeć:)

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 05, 2012, 19:00:50
Słuszna uwaga :)

KLIK

Przyciskiem N dodajemy nowe światełka. Włączony jest vsync i fixedtimestep gdyż właściwie nie obchodzą mnie FPS wyższe niż odświeżanie monitora z tego względu, że są niemiarodajne. Interesuje mnie przy jakiej ilości świateł gra zaczyna zauważalnie ciąć (<20 FPS?).