Autor Wątek: LittleEn - silniczek 2D w XNA  (Przeczytany 2733 razy)

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2012, 20:49:15
Witam!

Chciałbym przedstawić nowy projekt, którym jest mały silniczek 2D w XNA. Powoli dodaje do niego nowe featury, ale możliwe, ze mam problemy z wydajnością. Mam więc prośbę - czy moglibyście potestować po prosty czy nie tnie.



Pod przyciskiem "H" znajduje się DebugView. FPS wyświetlany jest w nazwie okna.
Wciskając klawisze od 1 do 6 mamy kilka efektów postprocessingu. Niektóre z nich są regulowane strzałkami góra/dół

Link do pobrania tutaj
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2012, 21:32:41 wysłana przez alexsoft »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Pitru

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2012, 20:58:49
ja mam od razu crash :P

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Marzec 02, 2012, 21:07:17
Ja też.

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2012, 21:11:53
A redist xna macie? :P

Offline nilphilus

  • Użytkownik
    • wordpress

# Marzec 02, 2012, 21:14:52
      foreach (DrawableEngineComponent drawableEngineComponent in Engine._drawablePostProcessComponents)
        drawableEngineComponent.Update(gameTime);
      foreach (DrawableEngineComponent drawableEngineComponent in Engine._drawableComponents)
        drawableEngineComponent.Update(gameTime);

to na odwrót nie powinno być? tzn. ja tam się nie znam, tylko Post mi się tak kojarzy ;-)

 a co do działania to działa płynnie

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2012, 21:19:14
Nie powinno być odwrotnie ;) Zwykłe DrawableEngineComponent to np GUI, które nie podlega PostProcessowi i jest rysowane "najwyżej".

Bym zapomniał. Wciskając klawisze od 1 do 6 mamy kilka efektów postprocessingu. Niektóre z nich są regulowane strzałkami góra/dół.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Marzec 02, 2012, 21:20:17
XNA jest w wersji 4.0. Może to wina XP?

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2012, 21:21:21
Ciężko mi stwierdzić, korzystam z Win7 x64. Może nie masz SM3 wspierane?

#EDIT

Wrzuciłem binarkę w wersji Release. Może to coś pomoże.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2012, 21:29:29 wysłana przez alexsoft »

Offline nilphilus

  • Użytkownik
    • wordpress

# Marzec 02, 2012, 22:50:37
a dobra, to by miało sens - nie wnikałem za bardzo w to czym to jest ;-)

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2012, 14:58:05
Dodałem cienie. Włączamy je przyciskiem M. Proszę o testy - liczba FPS w obu trybach :)

Przypominam: sterownie postprocssingiem - klawisze 1-6 (dla 3 i 5 dodatkowe sterowanie strzałkami góra/dół)

Do pobrania tutaj KLIK


Offline Xirdus

  • Redaktor

# Marzec 04, 2012, 15:38:32
Dalej crashuje. Daj binarkę bez optymalizacji i bez SSE (jeśli się da).

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2012, 16:42:58
Bez optymalizacji: KLIK

SSE mogę jedynie włączyć (domyślnie wyłączone?).

Projekt korzysta z profilu HiDef, jeden z shaderów wykorzystuje SM3. Swoją drogą jakiego typu to crash? Jakiś komunikat?

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Marzec 04, 2012, 18:47:40
Dalej crashuje. Włączam program i nic się nie pokazuje poza "wystąpił problem z aplikacją i zostanie ona zamknięta".

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2012, 19:01:25
Przełączyłem na Reach. Może spróbuj teraz...

KLIK

Może przeinstaluj .NET 4.0 i XNA, nie wiem w czym problem... Szkoda, że tak mało osób się wypowiada i nie wiem jaka jest skala problemu.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Marzec 04, 2012, 19:03:36
Dalej się crashuje. Z przeinstalowywaniem pobawię się później.