Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Ruszamy z Warsztatowym Q&A!
Prosimy o zadawanie pytań w rodzaju
jak zrobić
na stronie
Q&A
!
Forum
Warsztat.GD
Pytania
Blogs
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Warsztat.GD
»
Społeczność
»
Projekty zaawansowane
»
MMShooter - demo + gameplay
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: MMShooter - demo + gameplay (Przeczytany 846 razy)
Chimerian
Użytkownik
#
Luty 21, 2012, 21:12:35
MMShooter to gra akcji z widokiem 2D osadzona w przestrzeni kosmicznej. Na pierwszy rzut oka przypomina gry z 8 bitowców, w których leci się statkiem z lewej do prawej i niszczy hordy wrogów ;)
W pierwszym oficjalnym demie główny nacisk prac został położony na:
- obsługę dwóch myszek, dzięki czemu możliwe jest rozegranie gry zarówno w trybie singleplayer, jak również w co-opie (
dwie myszki podpięte do jednego komputera
).
- kompatybilność kodu ze starszymi kartami graficznymi (przede wszystkim Intela, z którym było trochę problemów)
Gra znajduje się nadal w fazie tworzenia i nie odzwierciedla projektu jako całości.
Użyta technologia:
- MS Visual Studio 2008 C#
- XNA 3.1
- Mercury Particle Engine
Nad projektem pracują obecnie dwie osoby: ja (programista), oraz Sawka (grafik). Muzykę (na licencji "Non-commercial use only") stworzył GrooveMaster (
http://www.sharecg.com/pf/full_uploads.php?pf_user_name=groovemaster&division_id=20&s=vd&pn=1
), natomiast ogromny wkład w obsługę wielu myszek miał Lennart Moltrecht
http://www.multimolti.com/blog/2009/03/22/multiinput-class-multiple-mice-in-your-xna-game/
.
Najnowszą publicznie dostępną wersję gry można znaleźć tutaj:
http://chimerian.net/files/MMShooterAlfaDemo.exe
Filmik z gameplaya można zobaczyć pod linkiem:
http://www.youtube.com/embed/ASNBUj78eKs
Link do strony www:
http://chimerian.net/index.php?page=mmshooterinfo
Link do Warsztatów:
http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=2440
Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane :)
«
Ostatnia zmiana: Luty 21, 2012, 22:13:04 wysłana przez Chimerian
»
Mr. Spam
Miłośnik przetworów mięsnych
Chimerian
Użytkownik
#
Luty 29, 2012, 19:44:49
Drugi kamień milowy już za nami - edytor jednostek (a dokładniej jednostek i wszelkich elementów będących składnikami plansz) został ukończony :)
Więcej informacji na Warsztatach:
http://warsztat.gd/screens.php?x=view&id=11090
Trzeci kamień milowy - edytor plansz. Tutaj będzie więcej dłubania w kodzie, ale myślę że do końca marca się wyrobimy :)
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
Warsztat.GD
»
Społeczność
»
Projekty zaawansowane
»
MMShooter - demo + gameplay