Autor Wątek: MMShooter - demo + gameplay  (Przeczytany 820 razy)

Offline Chimerian

  • Użytkownik
    • Profil na Warsztat.GD

# Luty 21, 2012, 21:12:35
MMShooter to gra akcji z widokiem 2D osadzona w przestrzeni kosmicznej. Na pierwszy rzut oka przypomina gry z 8 bitowców, w których leci się statkiem z lewej do prawej i niszczy hordy wrogów ;)

W pierwszym oficjalnym demie główny nacisk prac został położony na:
- obsługę dwóch myszek, dzięki czemu możliwe jest rozegranie gry zarówno w trybie singleplayer, jak również w co-opie (dwie myszki podpięte do jednego komputera).
- kompatybilność kodu ze starszymi kartami graficznymi (przede wszystkim Intela, z którym było trochę problemów)

Gra znajduje się nadal w fazie tworzenia i nie odzwierciedla projektu jako całości.

Użyta technologia:
- MS Visual Studio 2008 C#
- XNA 3.1
- Mercury Particle Engine

Nad projektem pracują obecnie dwie osoby: ja (programista), oraz Sawka (grafik). Muzykę (na licencji "Non-commercial use only") stworzył GrooveMaster (http://www.sharecg.com/pf/full_uploads.php?pf_user_name=groovemaster&division_id=20&s=vd&pn=1), natomiast ogromny wkład w obsługę wielu myszek miał Lennart Moltrecht http://www.multimolti.com/blog/2009/03/22/multiinput-class-multiple-mice-in-your-xna-game/.

Najnowszą publicznie dostępną wersję gry można znaleźć tutaj: http://chimerian.net/files/MMShooterAlfaDemo.exe
Filmik z gameplaya można zobaczyć pod linkiem: http://www.youtube.com/embed/ASNBUj78eKs
Link do strony www: http://chimerian.net/index.php?page=mmshooterinfo
Link do Warsztatów: http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=2440


Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane :)


« Ostatnia zmiana: Luty 21, 2012, 22:13:04 wysłana przez Chimerian »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Chimerian

  • Użytkownik
    • Profil na Warsztat.GD

# Luty 29, 2012, 19:44:49
Drugi kamień milowy już za nami - edytor jednostek (a dokładniej jednostek i wszelkich elementów będących składnikami plansz) został ukończony :)

Więcej informacji na Warsztatach:
http://warsztat.gd/screens.php?x=view&id=11090

Trzeci kamień milowy - edytor plansz. Tutaj będzie więcej dłubania w kodzie, ale myślę że do końca marca się wyrobimy :)