Autor Wątek: Rozbudowany Pong.  (Przeczytany 1327 razy)

Offline azmodan

• Użytkownik

# Luty 20, 2012, 21:11:43
Witam,

jako, że to mój pierwszy post - czołem wszystkim! :)

Zasadniczo, gra jest w sumie już skończona w stu procentach. Posiada tryb single player i two players, sountrack'a, przygotowałem efekty dźwiękowe, menu i demo mode.

Niemniej jest to moja pierwsza gra, nie mam doświadczenia jeśli chodzi o deployment. Przetestowałem na 2 komputerach (win7x64 oraz winXPx32) na obu działa. Do uruchomienia wymagane są na pewno xna 4.0 framework redistributable, oraz .NET framework 4.0 redist, oraz (tak mniemam) c++redistributable (testowałem na wersji 2010). No i windows, od xp service pack 2 w górę.

Jeżeli sytuacja się potwierdzi i gra będzie działa u większości osób to wtedy zamieszczę w projektach :)

Oczywiście jestem gotów na wszelką krytykę, sugestie i rady. Powiem więcej: miło będzie jeśli takie otrzymam, chociaż niewiele też jest do "dyskutowania" przy okazji tak banalnej gry jak pong. W każdym razie chciałem wycisnąć z tego tematu jak najwięcej, również "klimatu" - stąd taki a nie inny dobór muzyki i dźwięków - no i dlatego doprowadziłem ten projekt do stanu "zakończony", a nie tylko "grywalny".

Screen z gry w załączniku, natomiast gra do pobrania tutaj: http://www.mediafire.com/?aa93ysy2x6l39bc

I to właściwie chyba było by na tyle :)
Czekam na Wasze opinie i krytykę,
Pozdrawiam!

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Witek9002

• Użytkownik

# Luty 20, 2012, 22:16:24
Niestety "Program Pong2D przestał działać.". A szkoda, bo zapowiadało się ciekawie. Mam zainstalowane wszystko, co wymieniłeś. System Win7 x64.

Offline Krolik

• Użytkownik

# Luty 20, 2012, 23:20:06
Nagraj filmik z checia rzuce okiem.

Offline azmodan

• Użytkownik

# Luty 21, 2012, 01:42:55