Autor Wątek: Unity3d - obrót rigidbody  (Przeczytany 1298 razy)

Offline Arthes

  • Użytkownik
    • Gromaniak

# Luty 19, 2012, 18:27:33
Witam.
W jaki sposób mogę obrócić rigidbody?
Potrzebne mi to jest do poruszania pojazdem. Próbowałem na różne sposoby: rigidbody.MoveRotation() itd, jednakże to nie działało. Moim pojazdem poruszam za pomocą:

Tank.rigidbody.AddForce(Vector3.forward * Input.GetAxis('Vertical') * 50 * Time.deltaTime)Z góry dzięki za pomoc.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline spajder

  • Użytkownik

  • +1
# Luty 26, 2012, 00:44:41
addTorque

Offline Interceptor

  • Użytkownik

# Luty 26, 2012, 21:14:04
W "czystym" Physx zeby uzyc  metod pokroju moveXXX dla aktora, trzeba najpierw ustawic flage NX_BF_KINEMATIC, w unity na 90% bedzie podobnie.

Offline herisson

  • Użytkownik

# Kwiecień 30, 2012, 19:52:52
Po dodaniu komponentu rigidbody do obiektu flaga kinematic jest ustawiona domyślnie na true.