Autor Wątek: COS gra ala GTA  (Przeczytany 11776 razy)

FREQUENT

  • Gość
# Grudzień 21, 2007, 12:57:46
Ten projekcik prawdopodobnie upadł.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Syriusz

  • Użytkownik

# Grudzień 21, 2007, 18:07:38
Nie uda ci się, ja się już uczę rok C++, i na razie nie mogę zrobić pacmana w SDL'u. Z początku myślałem sobie "Zakodze go w tydzień" a program pisze już od 2 mies. po jakieś 2h dziennie i do końca jeszcze daleko. Samotnie tego na 99% nie dokonasz. Ale życzę powodzenia. ;)

Offline Netrick

  • Użytkownik

# Grudzień 21, 2007, 19:16:46
@up
To, ze ty przez rok umiesz tylko pacmana to nie znaczy ze ktos inny nie zrobi czegos 3d w tym czasie.

Offline raver

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa.

# Grudzień 21, 2007, 20:32:24
@up: Ja po roku kodzenia w c++ piszę sobie 3 silniczek :D

@all: Projekt upadł, na pewno. GTA to się nie robi tak w 3 miechy po godzinach.
Sorry, to był pomysł. Nie projekt :D

EDIT:
@down: Mi chodziło o te 3d... Ale jeśli to pacman 3d to zwracam honor :D
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2007, 23:45:34 wysłana przez raver »

Offline Syriusz

  • Użytkownik

# Grudzień 21, 2007, 21:09:53
Nie to chciałem powiedzieć. Nie to że nie potrafie, albo nie umiem c++ na tyle aby to napisać, tylko że to jest dość trudne i czasochłonne. A co do silnika to napisałem już jeden (do pacmana ;D). I nadal twierdze że projekt ma marne szanse powodzenia.

// EDIT by Q8 - LOCK! No ludzie, wskrzeszanie zmarłych topiców ze stycznia tylko po to by się pochwalić, że jest się H4><00R3M GameMakera to naprawdę przesada. Aż niedobrze się robi :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2007, 18:40:03 wysłana przez Queight »