Autor Wątek: Gloria Victis poszukuje rąk do pracy.  (Przeczytany 7609 razy)

Offline Jog

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2012, 03:06:16
Witajcie,
Jesteśmy grupą Black Eye tworzącą grę Gloria Victis
http://www.indiedb.com/games/gloria-victis
http://forum.gloriavictisgame.com/index.php

        Projekt jest bezbudżetowy, jednak  oczywiście prowadzone są kosztorysy w których wykazujemy czas poświęcony dla projektu, aby po ukończeniu projektu, lub wejściu inwestora każda osoba została nagrodzona w sposób adekwatny do poświęconego przez nią czasu.

Aktualna lista osób poszukiwanych na:
http://forum.gloriavictisgame.com/forumdisplay.php?fid=6
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2012, 16:55:23 wysłana przez Jog »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Liosan

  • Redaktor

# Styczeń 29, 2012, 12:56:49
Dyskusje i spekulacje proszę prowadzić tutaj: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=24256.0;topicseen .  (nieaktualne) Wątku nie zamykam, ale proszę w nim pisać tylko w sprawie ogłoszenia.

Liosan
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2012, 07:41:39 wysłana przez Liosan »

Offline BlackEye

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2012, 13:04:28
Zostaw proszę tutaj tylko temat, resztę postów przenieś, niedługo wyślemy sprostowanie.

Offline Will

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2012, 14:12:47
MMO na unity? Pracuje z tym silnikiem od dwóch lat i próba zrobienia na nim tak wielkiego projektu to...<dużo niecenzuralnych słów> . Good luck! Nie wiem kto wpadł na ten genialny pomysł ale współczuje wszystkim członkom ekip.

edit. mea culpa, nie odświeżałem strony. Nie zauważyłem "włożonej" pracy przez moderatorów".
« Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2012, 14:14:38 wysłana przez Will »

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

# Styczeń 29, 2012, 17:13:32
też trochę pracowałem w unity i do małych gierek jest ok ale mmo to będzie jakaś masakra :P

Offline Jog

  • Użytkownik

# Luty 06, 2012, 00:26:44
Tak dla potomnych, bo niestety tematu nie można edytować:
www.gloriavictisgame.com

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Luty 06, 2012, 01:13:30
"The new beginning", jeśli już. No i "more details" lub "further details" brzmi lepiej niż "more informations".

Offline Joker

  • Użytkownik

# Luty 06, 2012, 01:22:06
Fajnie...

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Luty 06, 2012, 12:49:47
słuchajcie ludzi z doświadczeniem - Unity nie jest przystosowane (jeszcze, a tak czy siak wiele lat minie) do dużych produkcji, a MMO jest dużą produkcją. Przez pewien czas będziecie myśleć, że wszystko jest OK - dojdziecie do jakiegoś first playable a później zaczną się problemy na które nie będziecie mieli wpływu, nawet mając źródła.

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Luty 07, 2012, 01:00:33
Dlaczego Unity nie jest "przystosowane do dużych produkcji"?

Offline Jog

  • Użytkownik

# Luty 07, 2012, 01:18:25
Proszę was panowie, bo i ten temat będzie miał 140 odpowiedzi. Na prawdę wolelibyśmy uniknąć tego całego szumu i dzielenia wszystkich na "obozy".  Bardzo słusznie zwrócił uwagę nam ConayR co języka i dzięki za to, po tylu "wrażeniach" ilu doświadczyliśmy przez ostatnie dwa tygodnie najważniejsze jest dla nas, że prace idą do przodu z prędkością jakiej oczekiwaliśmy.

Co do Unity, powstały już na niego MMO (Chociażby FusionFall czy Dark Orbit) a także powstaje na nim duży komercyjny Polski projekt (jeden z programistów jest u nas od długiego czasu). Dodatkowo rozmawialiśmy już z samym supportem Unity na temat ewentualnego wsparcia.
Nie chcę mówić, że zjedliśmy wszystkie rozumy i jest to najlepsze rozwiązanie, ile ludzi tyle opinii (chociaż Intoxicate, jeżeli uważasz że znasz złoty środek zapraszam na PW). Jednak oddawanie 30% zysku dla Hero Engine + oddawanie kolejnej części inwestorom zabiło by cały sens pracy.

W razie czego tak jak pisałem, zapraszam do dyskusji na pw. Nie zabijajcie nam tematu.

Offline Zero_Cool

  • Użytkownik

# Luty 07, 2012, 07:12:20
Witam. Nie chcę zabijać Waszego tematu, ale chciałem się zapytać czy macie ewentualnie jakieś wspólne osiągnięcia w programowaniu gier ? Chodzi mi o jakiś ukończony projekt, ewentualnie link do takiego. Pozdrawiam.

Offline s0d

  • Użytkownik

# Luty 07, 2012, 10:41:35
@up: no teraz koleś to pojechałeś ;p

Offline Jog

  • Użytkownik

# Luty 07, 2012, 12:40:34
Nie mamy wspólnych osiągnięć w programowaniu gier, bo jest to niemożliwe skoro dotychczas w projekcie był tylko jeden programista, który na dodatek odszedł z projektu.

Więcej na PW, proszę ;)

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Luty 07, 2012, 17:00:15
Cytuj
Dlaczego Unity nie jest "przystosowane do dużych produkcji"?
bo jeszcze nikt nie zrobił na nim AAA? bo jak wejdzie się konkretnie w produkcję (po alphie) pojawiają się dziwne crashe, problemy z pamięcią, wyświetlaniem, materiałami? Bo nie ma konsoli? Bo po prostu silnik jeszcze nie dorósł?

Do małych gier (iOS / casual PC / za jakiś czas casual konsole) jest zajebisty i tego nie neguje, ale mówimy tutaj o MMORPG w 3d nie z małymi levelami tylko streamingiem mega dużą ilością contentu i animacji.

Cytuj
chociaż Intoxicate, jeżeli uważasz że znasz złoty środek zapraszam na PW
w gd nie ma złotego środka jednakże nie stara się planować produkcji w stylu kłody pod nogi. Jak robicie mmo znajdzcie silnik POD mmo zagadajcie do firm, które zrobiły mmo, pewnie są też frameworki pod mmo, których się używa - popytajcie devów, którzy mają z tym doświadczenie.

Cytuj
Co do Unity, powstały już na niego MMO (Chociażby FusionFall czy Dark Orbit)
tak sa to naprawde bardzo skomplikowane produkcje jeśli EF ma być tak skomplikowany i duży jak te gry - to spoko, ale mało jaki amator chce zrobić coś co mógłby zrobić raczej większość marzy.

Mówisz, że macie programiste, który robi jakiś duzy polski projekt mmo na Unity - musi to byc naprawdę jakiś super zajebisty projekt skoro chce się temu programiście jeszcze Wam pomagać. No chyba, ze skleja menusy w 2d, które w unity jest naprawde świetne.

Czemu na PW - dajesz ogłoszenie dotyczące programisty Unity - niektórzy zastanawiają się dlaczego Unity to ma raczej związek z tym tematem.

Sorry za ironie jak widze bledy ktorych mozna uniknac i komentarze poniektórych to zastanawiam sie czy w koncu bedzie jakas ekipa amatorska ktora po prostu zacznie myslec glowa i sie obudzi ze swoich marzen. Przechodzilem to.

a i jeszcze btw
Cytuj

 Jednak oddawanie 30% zysku dla Hero Engine + oddawanie kolejnej części inwestorom zabiło by cały sens pracy.
to jest czesc tej branzy. jak ktos potrafi kombinowac (+ negocjowac) odda mniej procentów. Jak komus sie nie chce/nie ma budzetu/czasu bedzie oddawac wiecej %. Tak osobiście: 30% za gotowe rozwiązanie mmorpg, które działa (nie wiem czy ten Hero engine dziala) amatorska grupa powinna brać z miejsca.  Pewnie wybieracie Unity bo macie programiste ktory zna Unity = WTF.

Skumaj to, ze ludzie chca Ci pomóc nikt tu nie ma zamiaru blokować Ci progress, każdy trzyma kciuki i każdy chce po prostu powiedzieć coś co mysli i w czym ma expa - nie powinienes tego odbierac jako ataki na caly wasz system. Jak by do mnie przyszedl Carmack i powiedzial "sluchaj andrzej unreal jest do dupy" na pewno bym zanalizowal to co mowi.
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2012, 17:09:26 wysłana przez intoxicate »