Autor Wątek: Gloria Victis poszukuje rąk do pracy.  (Przeczytany 7615 razy)

Offline Troll

  • Użytkownik
    • Oficjalna strona gry Gizarma

# Luty 07, 2012, 19:08:01
Może AAA to nie jest, ale np. idolina jest na Unity.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Luty 07, 2012, 23:43:36
Nie ważne jakie przykłady podasz, intoxicate zawsze może powiedzieć, że "nie o taki typ produkcji mu chodziło". :) W ogóle nikt nie broni mu postawić flagę gdzieś między Gears of War 3, Uncharted 3 i Crysis 2 i bronić jej, jako jedynego słusznego celu dla projektu. ;]

@Jog: Unity tworzą bardzo w porządku ludzie, więc z punktu widzenia małego zespołu, który dopiero/wciąż się dociera, jest to pewnie (jedyny) słuszny wybór. Powodzenia! :)
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2012, 23:46:20 wysłana przez ConayR »

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Luty 07, 2012, 23:58:19
Ale co ma idolina do mmorpg? Conayr ja nie mowie ze Unity jest zle mega zle. Jest dobre. Moze robia go spoko ludzie nie poznalem ale to nie zmienia faktu ze nie dorosl jeszcze do duzego projektu, wszystko w swoim czasie, ale zanim to sie stanie ktos musi zrobic na nim mmorpg a tego raczej amatorski team nie zrobi bez expa i hajsu. Ja rozumiem ze trzeba sobie slodzic i generalnie trzymac kciuki ale gez bez przesady...i tak albo EF team to zleje albo sie pomprostu zastanowi, tak jak pisalem zlotego srodka nie ma nawet jak chce sie zrobic Gearsy = kombinowanie i ogarnianie najlepszej drogi.

Offline Joker

  • Użytkownik

# Luty 08, 2012, 00:01:07
rozwiązanie mmorpg, które działa (nie wiem czy ten Hero engine dziala)

http://www.therepopulation.com/ Ta gra jest na hero engine robiona, jak widać działa.
No i Star Wars: The Old Republic na nim działa więc Weeee.
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2012, 00:04:26 wysłana przez Joker »

Offline dzemeuksis

  • Użytkownik
    • Blog quodmeturbat

# Luty 08, 2012, 09:59:10
Jak by do mnie przyszedl Carmack i powiedzial "sluchaj andrzej unreal jest do dupy" na pewno bym zanalizowal to co mowi.

A tymczasem przyszedł Andrzej K. i mówi "słuchaj Jog, unity jest do dupy" ;)

A tak na serio, szanując Twoje doświadczenie, Andrzeju, chyba istnieje więcej niż jedna droga do sukcesu, a coś, co się nie sprawdziło w jednych okolicznościach, nie zawsze nie zadziała w innych.

Moim zdaniem kluczowym problemem tego projektu nie jest wybór takiego, czy innego silnika, tylko fakt, że coś się rypło w dotychczasowym modelu pracy. Teraz będzie Unity i nowy programista, ale kto zagwarantuje, że sytuacja się nie powtórzy?

@Liosan
Chciałem tu nie spamić, tylko napisać w temacie, do którego odsyłasz przy początku tego wątku, ale... go zamknąłeś.

Offline Liosan

  • Redaktor

# Luty 08, 2012, 20:19:36
@Liosan
Chciałem tu nie spamić, tylko napisać w temacie, do którego odsyłasz przy początku tego wątku, ale... go zamknąłeś.
Tia... to mogło być dla Ciebie drobne utrudnienie... ;-)

Liosan

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

# Luty 08, 2012, 23:12:38
zrobienie mmo w unity nie wydaje mi się niemożliwe tylko hardkorowe ze względu na organizację projektu  - assetów i scen w edytorze no ale wypowiadam się na podstawie doświadczenia z jedną małą gierką więc pewnie czegoś nie wiem :P a carmacka w tym wypadku bym nie słuchał bo akurat na unrealu2 powstało całkiem sporo mmo ;)
tak czy siak powodzenia

Offline iniside

  • Użytkownik

# Luty 09, 2012, 09:56:29
zrobienie mmo w unity nie wydaje mi się niemożliwe tylko hardkorowe ze względu na organizację projektu  - assetów i scen w edytorze no ale wypowiadam się na podstawie doświadczenia z jedną małą gierką więc pewnie czegoś nie wiem :P a carmacka w tym wypadku bym nie słuchał bo akurat na unrealu2 powstało całkiem sporo mmo ;)
tak czy siak powodzenia
Ano powstało. Tylko zobacz kto te MMO robił. Same stare wygy w branży ;p.

Offline Jog

  • Użytkownik

# Kwiecień 15, 2012, 01:39:07
Podbijam topic, poszukujemy "młodszego programisty" do pisania rzeczy pobocznych w stylu odtwarzania dźwięków kroków i tym podobnych. Oczywiście osoby bardziej doświadczone są jeszcze milej widziane ;)

Więcej możliwości współpracy na:
http://forum.gloriavictisgame.com/forumdisplay.php?fid=6

Zapraszam do kontaktu, chociażby na priv.


Offline Jog

  • Użytkownik

# Kwiecień 15, 2012, 12:30:22
Dodam jeszcze, że Unity bardzo chętnie wspiera takich twórców licencjami pro. Po części można by taką licencję nazwać opłatą za wspomaganie nas. Większość systemów MMO mamy już działających (można sobie poczytać w newsach na forum).
Ogólnie co do wydajności silnika to grę uruchomiłem na Asus eee pc 1001px, co prawda na 2 fps ale jednak to prehistoryczny sprzęt.

A, i proooooooooooszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie ciągnijmy tutaj dalej dyskusji na temat co jest lepsze!

edit: http://www.indiedb.com/games/gloria-victis tutaj najszybciej można obejrzeć screeny
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2012, 00:33:10 wysłana przez Jog »

Offline stalek

  • Użytkownik
    • Evil Indie Games

# Kwiecień 17, 2012, 00:10:52
O! Największy konkurent Gloria Victis też powstaje na Unity...
Game of Thrones MMO, czy jakoś tak ;)
http://mmohuts.com/news/bigpoint-reveals-game-of-thrones-mmo

Powodzenia, trzymam kciuki!

Offline Jog

  • Użytkownik

# Czerwiec 17, 2012, 16:51:50
Podbijam temat, niedługo wychodzimy z pierwszą wersją gry.
Szukamy róznych osób do współpracy, zawsze aktualna lista na naszym forum:
http://forum.gloriavictisgame.com/forumdisplay.php?fid=6
Zapraszam też na devblog i IndieDB
http://www.devblog.gloriavictisgame.com/
http://www.indiedb.com/games/gloria-victis -aktualnie 4 miejsce, rano było 2 ;)

Offline mihu

  • Użytkownik
    • mihu

# Czerwiec 17, 2012, 18:01:35
Szukamy róznych osób do współpracy, zawsze aktualna lista na naszym forum:
Cytuj
Specjalista od Shaderów
• Dobra znajomość języka C#
• Umiejętność pracy zespołowej
• Komunikatywność
• Ukończone 18 lat
• Znajomość problematyki shaderów
• mile widziane i wysoko cenione doświadczenie pracy z silnikiem unity 3d

Niewiele czyż nie? To prosta ale bardzo potrzebna praca
IMHO bardzo kiepsko napisane ogłoszenie. Jak od razu na wejście informujecie potencjalnego współpracownika, że uważacie jego pracę za "prostą", to... Chyba rozumiesz o co mi chodzi. (niezależnie czy chodzi o specjalistę od shaderów czy kogokolwiek innego)

Offline Jog

  • Użytkownik

# Czerwiec 17, 2012, 18:36:15
Chodziło o to, że praca akurat tej osoby nie jest na dzień dzisiejszy priorytetowa. Więc będzie mogła spokojnie pracować swoim tempem, chociażby godzinkę dziennie.
Ale być może rzeczywiście powinniśmy pozbyć się tego zdania.