Autor Wątek: Fruit Memory  (Przeczytany 1856 razy)

Offline Hextor

  • Użytkownik

# Styczeń 20, 2012, 22:28:28
Zachęcam wszystkich do pobrania i przetestowania mojej pierwszej gry na WP7.

Zasady gry są bardzo proste, należy dopasować karty w pary. Dostępna jest wersja testowa posiadająca dwa levele oraz pełna za 3,49 zł. Czekam na wszelkie komentarze i uwagi.

Więcej informacji tutaj.






Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline baca130

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2012, 00:59:35
Grafika mogłaby być trochę lepsza, w końcu jest to płatna apka.

Offline Hextor

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2012, 01:38:52
Oczywiście, że mogła by być lepsza. Niestety nie mam grafika i musiałem samemu ją stworzyć. Jak gra zarobi cokolwiek to do robienia następnej zatrudnię jakiegoś grafika :)

Offline Maskl

  • Użytkownik
    • http://www.maskl.cba.pl

# Styczeń 21, 2012, 02:01:48
Grało się całkiem przyjemnie, chociaż początkowo obrazek truskawki mylił się z maliną (?) :)

Co do grafiki to może wystarczyłoby wstawić w tło coś trochę ciekawszego od najprostszego gradientu, dobrze byłoby też to tło zmieniać w kolejnych planszach (lub wprowadzać dowolne inne zmiany).

Brakuje mnie też dokładniejszej informacji co dostanę po zapłaceniu tego $1.

Offline Ciunkos

  • Użytkownik
    • Black Sheep

# Styczeń 21, 2012, 03:18:57
Ja też pograłem chwilkę także mogę powiedzieć, że gra się całkiem przyjemnie jednakże brak kolorowych grafik owoców skutecznie utrudnia grę - nie ma takiego efektu, że nie myśląc wiesz gdzie co jest - zapewne mózg się trochę gubi nie mogąc odróżnić owoców. Brakuje fajniejszej grafiki, efektów "odwracania" kafelka jak np. w tej grze. Fajny pomysł natomiast z pokazaniem na chwilkę całej planszy - skutecznie zmusza do próby zapamiętania jak największej liczby par. Masz także małego buga z listą wyników - po zapisaniu się można się cofnąć przyciskiem wstecz i wpisać ponownie w związku z czym można całą listę zalać jednym wynikiem. Możesz także poprawić czcionkę w samej grze - teraz wygląda dość płasko. Niskim kosztem możesz dodać lekki cień co wg mnie wygląda o wiele lepiej - efekt możesz zobaczyć np. w mojej gierce.

Offline Hextor

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2012, 15:03:27
Ok dzięki za informacje :-) Postaram się je wprowadzić w następnej aktualizacji. Co do kolorowych obrazków to niestety jest problem, próbowałem je pokolorować, ale niestety wyglądało to dość brzydko. Do następnej gry postaram się już znaleźć jakiegoś grafika :) Co do zmiany wyglądu kart to macie jakiś pomysł jak by to mogło wyglądać? Można by spróbować zrobić efekt wypukłości, ale nie wiem jak by to wyglądało.

Co się tyczy pełnej wersji to są tam dostępne wszystkie etapy, w trialu tylko 2.

No i fajnie wiedzieć, że ktoś to ściągnął wogóle, bo mi app hub pokazuje cały czas zero pobrań :)

BTW. Jak zrobiłeś cień? Po prostu wyświetliłeś czarną czcionkę przesuniętą o jeden piksel, a potem biała?

Offline Ciunkos

  • Użytkownik
    • Black Sheep

# Styczeń 22, 2012, 15:12:15
AppHub ma tak z tydzień bezwładności więc się nie przejmuj :) Cień faktycznie robię poprzez dwukrotne narysowanie tego samego tekstu najpierw na czarno, potem na biało z lekkim przesunięciem. W kodzie wygląda to mniej więcej tak:
Kod: (C#) [Zaznacz]
private void DrawText(string msg, Vector2 position, int align, Color color, float scale)
{
    [...]
    spriteBatch.DrawString(font, msg, position + new Vector2(shadowRange, shadowRange), Color.Black, 0, fontOrigin, scale, SpriteEffects.None, 0.5f);
    spriteBatch.DrawString(font, msg, position, color, 0, fontOrigin, scale, SpriteEffects.None, 1);
}

Offline Hextor

  • Użytkownik

# Luty 12, 2012, 13:12:16
Zgodnie z waszymi sugestiami pojawiła się nową aktualizacja Fruit Memory.

Najważniejsze zmiany to: dodanie odwracania kart, zmiana czcionki oraz poprawa drobnego błędu z obsługą klawisza wstecz. Jeżeli jeszcze macie jakieś uwagi czy propozycję to piszcie.

I na koniec nowy screen.