Autor Wątek: Bullet, samochód jeżdżacy po rurze  (Przeczytany 690 razy)

Offline Nargil

  • Użytkownik
    • projekty

# Styczeń 17, 2012, 20:33:29
Pomysł jest taki, by mój samochodzik jeździł po rurze (na zewnątrz; nie w środku). Zatem muszę wyłączyć grawitację i każdemu obiektowi przyczepić siłę skierowaną do wnętrza rury. Bullet udostępnia klasę samochodu, ale jest ona oparta o raycasty i nie pozwala na przyłożenie siły do samochodu. Jest za to setCoordinateSystem ( int  rightIndex,
int  upIndex,
int  forwardIndex
)
(1) Tylko czy zmiana tych wartości co klatkę to napewno dobry pomysł ? Mi się nie wydaje.

W VehicleDemo mamy taki tekst:
Cytuj
///btRaycastVehicle is the interface for the constraint that implements the raycast vehicle
///notice that for higher-quality slow-moving vehicles, another approach might be better
///implementing explicit hinged-wheel constraints with cylinder collision, rather then raycasts
Co sugeruje zbudowanie samochodu niejako "z klocków". (2) Martwi mnie jednak, czy taki model nada się do szybko poruszających aut ?
(3) Trochę się boję implementować "z klocków" ze względu na zawieszenie i poślizgi przy skręcaniu. Może  ktoś gdzieś widział jakiś działający kod, albo podstawowe wzory opisujące te problemy ?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych