Autor Wątek: Problem z teksturami - są czarne  (Przeczytany 1788 razy)

Offline Arthes

  • Użytkownik
    • Gromaniak

# Styczeń 14, 2012, 18:41:25
Witam.
Mam problem. Stworzyłem sobie prosty model w Blenderze, i zaimportowałem go do Unity (format FBX). Wrzucam model na scenę, przerzucam teksturkę na obiekt, i robi się on cały czarny... Shader mam ustawiony na Diffuse, oto screen tego wszystkiego:
http://i43.tinypic.com/s3k7cm.png
W jaki sposób to naprawić?
Dzięki za odpowiedzi.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Fladimir Miel...

  • Użytkownik

# Styczeń 14, 2012, 19:50:56
Ustawiałeś jakieś światło w blenderze?

Offline Arthes

  • Użytkownik
    • Gromaniak

# Styczeń 14, 2012, 20:06:29
Nie, nie ustawiałem żadnego światła w blenderze.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Styczeń 16, 2012, 02:03:44
A światło w unity masz ?

Offline Arthes

  • Użytkownik
    • Gromaniak

# Styczeń 16, 2012, 10:21:33
Tak, jest światło ustawione. Przecież nawet na screenie widać, że scena jest oświetlona.

Offline Mike148

  • Użytkownik

# Kwiecień 27, 2012, 20:38:05
Wiem, że jestem trochę spóźniony ale proponuję zmienić ustawienia shadera w unity. Może to pomoże ale nie jestem pewien.