Autor Wątek: Unity3D i Blender - animacje  (Przeczytany 3849 razy)

Offline Arthes

  • Użytkownik
    • Gromaniak

# Styczeń 10, 2012, 23:12:36
Witam.
W jaki sposob moge stworzyc kilka animacji do modelu (bieg, skok, itd.), a nastepnie zaimportowac je do Unity, bym mogl je latwo odtwarzac z poziomu kodu?
Dzieki za pomoc, pozdro.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline sztacheta28

  • Użytkownik
    • Wsparcie dla Unity 3d po polsku

# Styczeń 10, 2012, 23:25:27
Nie znam się na animacji w Blenderze, ale ostatnio widziałem fajny post o tym na moim forum:
http://unity3d.cba.pl/forum/viewtopic.php?p=3866#3866
Mam nadzieję że chociaż trochę pomogłem :)

Offline Arthes

  • Użytkownik
    • Gromaniak

# Styczeń 11, 2012, 09:07:32
A nie ma innego sposobu? Bo chciałbym robić animacje nie tylko ludzi, ale też różnych maszyn, i kości niezbyt będą pasować...

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Styczeń 11, 2012, 09:32:42
Dlaczego? Po prostu zamiast płynnych wag pilnujesz, by każdy wierzchołek był przypisany do wyłącznie jednej kości.

Offline sztacheta28

  • Użytkownik
    • Wsparcie dla Unity 3d po polsku

# Styczeń 11, 2012, 09:45:08
Nie ważne jak będziesz animował, czy z użyciem kości czy nie, ważne żebyś dla każdego typu animacji utworzył osobną akcję np. chodzenie, bieganie itp i te akcje potem wywołujesz z poziomu skryptu. Jak animować model w Blenderze to już w Google pewnie znajdziesz, chyba że ktoś z forum Ci podpowie. Jako programisty to nie moja działka już niestety.

Offline Arthes

  • Użytkownik
    • Gromaniak

# Styczeń 11, 2012, 10:11:18
No właśnie chciałem się tutaj dowiedzieć, jak animować akcje, i potem je wykonywać w Unity ;D