Autor Wątek: Świecące palmy.  (Przeczytany 1592 razy)

Offline Fladimir Miel...

  • Użytkownik

# Styczeń 07, 2012, 22:09:26
Stworzyłem w Unity3d niewielką wyspę przy pomocy warsztatowego tutoriala. Gdy odpalę skompilowaną grę najbliższe drzewka  świecą się jak psu jajca. Jak się od nich oddalę to wyglądają normalnie jak reszta drzewek. Wygląda to tak:



Jeśli odpalam gierkę w edytorze drzewka wyglądają normalnie:



Dzieję się tak niezależnie od tego czy mam włączone światło imitujące słonće(directional light) czy nie.
Co może być przyczyną "świecących palm"?
Aby uprzedzić pewne pytanie, dodam że FPS Controler nie emituje żadnego światła.
Korzystam z Unity 3.1.0
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2012, 22:11:44 wysłana przez Fladimir Mielevsky »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

# Styczeń 08, 2012, 01:34:57
spróbuj zmienić ich materiał/shader

Offline Joker

  • Użytkownik

# Styczeń 08, 2012, 05:15:37
Ogólne chciałbym wtrącić że pewnie szybciej dostałbyś odpowiedź na forum silnika ( http://forum.unity3d.com/ ), niż tu. ( to tylko moja propozycja )

Offline Will

  • Użytkownik

# Styczeń 08, 2012, 13:28:28
Po prostu zmień materiał. To nie jest jaki wielki problem. Wybierz nature/Tree soft occlusion Leaves i pobaw się parametrami. BaseLight+Main color.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Styczeń 08, 2012, 13:31:05
Hah, spodziewałem się po temacie czegoś takiego, a tu... :)