Autor Wątek: MMODriver  (Przeczytany 4415 razy)

Offline dzemeuksis

  • Użytkownik
    • Blog quodmeturbat

# Grudzień 20, 2006, 20:21:37
To nie jest tak, że e-hazard jest w Polsce nie legalny. To gigantyczne uproszczenie. Nie będę tu robił off-topa, bo temat nie tego dotyczy. Powiem tylko tyle, że to co chcesz zrobić jest moim zdaniem w naszym kraju na 100% legalne. Oczywiście mówimy o stanie na dziś, bo coraz głośniej mówi się o nowelizacji ustawy o grach losowych i zakładach wzajemnych i prawdopodobnie przy tej okazji uregulują sytuację prawną również takich gier jak twoja (in spe). A w którą stronę to pójdzie to nie sposób przewidzieć.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Piotrek

  • Użytkownik

# Grudzień 20, 2006, 20:25:48
Po pierwsze na fazę początkową nie potrzeba budżetu. Po drugie wraz z kolegą kończymy pewien projekt (ja jako no możemy to nazwać scenarzysta), jeżeli wszytsko pójdzie dobrze beta powinna wyjść przed wakacjami. Z naszych założeń wynika, iż po jakimś pół roku może więcej budżet (mój) powinien wynosić ok 5000 miesięcznie (przy założeniach optymistycznych 20) więc budżet się znajdzie . Czyli ok 1,5 roku, a przez ten czas spokojnie można coś stworzyć w związku z moim pomysłem. Mimo wszystko spróbuję, narazie biorę się za ogólną wizję. I modlę się o koordynatora ;) 

II

  • Gość
# Grudzień 20, 2006, 22:01:40
jezeli mialbys 20 tys zl miesiecznie do rozporzadzenia - daloby rade zebrac maly team i zrobic taki projekt, ALE;
- musialbyc miec team ktory jest zgrany, ktory wie jak pracowac zdalnie
- tylko osoby ktore znasz i wiesz na co i ch stac
- bardzo konkretnie musialbys zaplanowac caly projekt

Ja sam chcialbym miec tyle pieniazkow, moglbym sam poprowadzic Afterfall do konca z takim miesiecznym budzetem. (mowie powaznie ;) )

Nie wiem czy dobrze zrozumialem Twojego posta, bo patrzac na Twoje gg - jestes z 1991 rocznika, w takim wieku juz masz prace ;>
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2006, 22:11:10 wysłana przez II »

Offline Piotrek

  • Użytkownik

# Grudzień 20, 2006, 22:42:37
Niekoniecznie pracę:P :) Pozatym 20 000 to plan baaardzo optymistyczny (nazwijmy to senne zwidy pijanego Frania) prawdopodobnie będzie to 5000 (heh i z 5 zł bym się cieszył), chociaż równie dobrze mogę się przeliczyć i z moich 5000 wyjdzie 15 zł:D no nic czas pokaże jak naarzie jestem nastawiony na zarobki. Widzisz nawet scenarzysta może zarobić i to nieźle. aktualnie 90% gry skończone (tej innej) dam znać jak się w necie pojawi:D


II

  • Gość
# Grudzień 20, 2006, 22:48:56
czyli masz 15 lat i zarabiasz 5k miesiecznie? Czy pieniadze masz dostac ze sprzedazy jakiejs gry? Badz zaprojektowania (mowisz ze jestes scenarzysta) jakiejs gry ;p ?

Offline Piotrek

  • Użytkownik

# Grudzień 20, 2006, 23:36:39
Spokojnie spokojnie siem zobaczy. Po pierwsze nie powiedziałem że zarabiam, po drugie nie powiedziałem, że zarobię. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję ironię "Ot jakiś młody naiwny marzy o 5k miesięcznie":P Mówię, że kończymy z kolegom pewną grę. Grę dzięki której można zarabiać i to nawet w kwotach 5k 20k. Gra wcale nie musi być świetna. Popatrz na takie ogame i zastanów się ile twórcy zarabiają. Sprawdzałem. Polska hmm "dystrybucja" ogame zarabia najmniej do 5k na łebka. Teraz pogrzeb po neie i zobacz ile jest dość prostych gier przez przeglądarkę tego typu? My zebraliśmy materiał i stworzyliśmy koleją. Pracujemy od roku. Jest prosta, aczkolwiek rozbudowana. Pierwsze pół roku zajęło nam zebranie materiału (rozwiązania zastosowane w takich grach, opcje ectr. ectr.) Wiecej nie powiem, i tak już zbyt dużo powiedziałem. :D
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2006, 23:39:18 wysłana przez Piotrek »

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Grudzień 20, 2006, 23:37:56
Wniosek:
Piotrek, opracuj wszystko rozpisz masę papierów, zaplanuj wszystko w najdrobniejszym szczególe a jak Intoxicate skończy Afterfalla to zrobi Twoja grę ;)

II

  • Gość
# Grudzień 20, 2006, 23:41:06
Doomtrader - hehe racja :) no to czekam na jakies konkrety.

Offline Piotrek

  • Użytkownik

# Grudzień 20, 2006, 23:45:42
Hehehe nie wiem czy wspominałem. Nas jest 2 tylko kumplowi się marzy, że:
a) pójdzie do KEN'a na informatykę (chop siup nauczy się grafiki, albo programowania)
b) tam pozna full ludzi, zbierze team i za jakiś roczek stworzymy grę
c) $$$$$$$

Jedno mnie tylko dobiło, że nazwy i znaczki nie mogą być z prawdziwych marek;/ Pieprzone koncerny na wszytskim zarabiają

II

  • Gość
# Grudzień 21, 2006, 00:09:33
bardzo optymistyczne podejscie :)
dobra koniec OT z mojej strony...sry

Offline scottero

  • Użytkownik

# Grudzień 21, 2006, 18:19:25
No dobra- jako ze mam doswiadczenie, bedac designerem, to tez sie wypowiem co do dokumentacji gry...
Co do Design doca, to jego pisanie ci troche zajmie- ale nie badzmy pesymistami ;)
Przy pisaniu designu, pamietac musisz o wszystkim, wszystko dobrze przemyslec... opisac sam pomysl gry nie jest zbyt trudno, acz gdy dojdzie do pisania Mechaniki, przeroznych systemow, Business planu, to mozesz miec troche trudnosci- ja bym ci radzil najpierw troche poczytac o samym designie gier, byc wciaz na biezaco ze wszystkimi nowinkami ze swiatka gier, a to pochlania prawie caly wolny czas... radzilbym ci tez zaznajomic sie na jakiej zasadzie(dokladnie) opiera sie dystrybucja jakiegos popularnego mmo, np. WoW, czy chociazby nawet taka Ultima. Gdy to wszystko dobrze rozpiszesz, wtedy zglos sie z powrotem z gotowym dociem i business planem. Powodzenia ;)