Autor Wątek: DX Overlay, OFP: Dragon Rising  (Przeczytany 1432 razy)

Offline darekdeo

  • Użytkownik

# Grudzień 24, 2011, 14:08:24
Witam wszystkich!
Szukam tutorial'a, lub kogoś kto mógłby pomóc mi w zrobieniu nakładki w stylu steam/xfire na grę Operation Flashpoint: Dragon Rising. Mam zamiar zrobić sporą misję z użyciem dodatkowych przycisków i interface'u w celu wzywania posiłków, akceptacji i odrzucania dodatkowych zadań, itd. Planuję wykorzystać hotkey'e (wątek na forum CM tutaj: http://community.codemasters.com/forum/operation-flashpoint-dragon-rising-mission-editing-modding-chat-zone-123/475425-basic-hotkey-script.html) które będą wywoływać funkcje w grze, dodatkowo mogą zapisywać dane w oddzielnym pliku z którego dx overlay by je odczytywało i nakładało na obraz. Wiem, że coś podobnego powstało dla DR tylko z wyświetlaniem tekstu, jednak mimo wszystko nie mogłem tego uruchomić. Same hotkeye mogłyby wystarczyć, jednak chcę zrobić coś przyjemniejszego dla oka, jakiś porządny interface. Wątki na forum tutaj:
http://community.codemasters.com/forum/operation-flashpoint-dragon-rising-mission-editing-modding-chat-zone-123/444612-ingame-ui-overlay-dxoverlay-beta-testers-needed.html
http://community.codemasters.com/forum/operation-flashpoint-dragon-rising-mission-editing-modding-chat-zone-123/450991-dropp-dragon-rising-open-programming-project.html

Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł mi wytłumaczyć jak napisać tego typu nakładkę, lub podrzucić jakiś łopatologicznie tłumaczący kurs. Ostrzegam, że znam jedynie podstawy programowania (preferuję c++, ewentualnie c#) i w życiu nie pisałem nic w dx ani opengl. :) Chcę się przy okazji czegoś nauczyć, dlatego wolałbym to napisać z czyjąś pomocą, niż dostać gotowca) . Jeśli jednak ktoś chciałby pomóc i napisać samemu tego typu nakładkę, nie będę mieć nic przeciwko.
Dodatkowy kontakt:
xfire: darekdeo
gtalk/gmail/msn: darekdeoniziak@gmail.com
gg: 7050322

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych