Autor Wątek: Hackintosh i developing pod ios'a  (Przeczytany 5791 razy)

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Grudzień 19, 2011, 19:02:40
1. Przelaczanie sie jednym przyciskiem miedzy widokiem innego kodu/historii zmian w pliku po lewej
2. Prawy edytor mozna ustawic by np. otwieral automatycznie naglowki ( to najbardziej przydatne ), albo jednym przyciskiem mozemy sobie wybrac: klasy pochodne, rodzice, pliki zainkludowane, te co nas inkluduja a nawet widok pliku z lewego edytora po preprocessingu albo... kompilacji ( assembler ). Mozna tez po prostu otworzyc dowolny inny kod ;) 

Wszystko to oczywiscie da sie zrobic recznie np. w VS, ale to ze mozna to zrobic automatycznie/za pomoca jednego przycisku radykalnie oszczedza czas....

Pamietajmy tez ze mowimy o IDE dla C/C++

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krolik

  • Użytkownik

# Grudzień 21, 2011, 23:35:04
Chyba moge stwierdzic, że mam już cały sprzet którego potrzebuje na początek





Do szczescia brakuje mi jeszcze konta developerskiego. Sciągnąłem sobie iTunes chwile poszperałem załozyłem normalne konto, niestety nigdzie nie widze odnosnika do zakładania konta developerskiego. Szukałem chwile na necie, tam zesknałem sie z informacja jak zakładac konta przez wysyłanie faxów ... Vashpan dostałes PW? Gdzie tego konta developerskiego szukac jestem jeszcze ciemny w tym temacie itunes tez pierwszy raz na oczy widze, moze ktos da cynka byłbym happy moc spedzic swieta na tworzeniu kolejnej gry :D.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2011, 23:37:18 wysłana przez Krolik »

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Grudzień 21, 2011, 23:39:09
developer.apple.com  zaloguj sie na swoje appleID i dodaj informacje dotyczace konta Devowego potem juz tylko pipierkowa robota

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Grudzień 22, 2011, 00:17:03
Nie dostalem PW

iTunes w sumie nie ma nic wspolnego z kontem deweloperskim ;) A co do tematu - to juz powiedzial Noxy...
Faksu juz nie trzeba wysylac. Od kiedy jest polski Apple Online Store, pakiet kupuje sie juz normalnie, przez polski oddzial sklepu ( choc sam jeszcze sie nie zalapalem ) Tak wiec juz ruszac sie sprzed kompa nie trzeba. Jak wszystko pojdzie dobrze to dostajesz dostep do "iTunes Connect" Nazwa jest cudaczna, ale tam zaraadzasz swoimi aplikacjami w AppStore po prostu ( jest to web-aplikacja ) Dalej masz juz tony dokumentacji od Apple, radze przeczytac, co najmniej Apple Developer Guide. Wszystko pieknie objasnione w formie wrecz tutoriali ;) Apple odwala swietna robote z dokumentacja.

IMO za bardzo zaszalales z tym sprzetem ;) W tej branzy trzeba minimalizowac ryzyko... Hackintosh, OS X i jeden device ( iPod touch ) ( a na sam poczatek nawet i nie - spora czesc aplikacji mozna napisac w samym symulatorze - to nie jest ten muł z Android SDK - relatywnie proste graficznie gry pod OGL ES smigaja w 60fps ) by wystarczyly na poczatek. Skad wiesz czy ci sie uda? Skad wiesz czy w ogole bedziesz chcial to tworzyc? No ale to moje zdanie ;) Ja sam do tej pory nie mam nawet iPada, a userzy ciagle mnie atakuja mailami i tweetami o wersje universal dla Commander Pixman'a ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2011, 00:21:02 wysłana przez vashpan »

Offline Krolik

  • Użytkownik

# Grudzień 22, 2011, 11:24:43
Vashpan sprzet zawsze mozna sprzedac. Poświeciłem 2 dni na szukaniu dobrych cen nawet jeli sytuacja mnie zmusi to moge odzyskac podobne pieniadze. Wiem ze bede robił gry na iosa bo tak zdecydowałem, nie czaje sie zza krzaka i zastanawiam co robic jak czegoś chcę i taką mam mozliwosc. Stwierdziłem ostatnio, że chce robic gry na iosa i teraz nie mysle o tym co jesli nie wyjdzie narazie bede cisnął do przodu i probował ile wlezie :)