Autor Wątek: Irrlicht - Skalowanie tekstury.  (Przeczytany 2764 razy)

Offline maciek97p

  • Użytkownik

# Grudzień 13, 2011, 18:12:29
Czy wie ktoś jak zmienić rozmiary ITexture?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline agent_J

  • Użytkownik

# Grudzień 13, 2011, 18:21:36
Skopiować ze skalowaniem do nowej o większym rozmiarze ?

Offline maciek97p

  • Użytkownik

# Grudzień 13, 2011, 18:43:59
Hmm. Próbowałem tak że zamieniałem na IImage, kopiowałem ze skalowaniem do drugiego IImage i to zamieniałem na teksturę. Ale niestety program się zawieszał.

Offline Vxx

  • Użytkownik

# Grudzień 13, 2011, 19:46:01
Jest coś takiego jak debugger ("się zawieszał") i kombinowanie. Sprawdzałeś czy po zamianie ITexture na IImage wszystko wyglądało dobrze, program działał? Nie wiem ile Irrlicht rzeczy sprawdza, może po prostu gdzieś wyjechałeś poza tablice?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2011, 19:53:34 wysłana przez Vxx »

Offline maciek97p

  • Użytkownik

# Grudzień 14, 2011, 00:07:18
Temp->copyToScaling(Target,Width,Height);

I gdy próbuję później z tego Target(IImage) cokolwiek pobrać to się zawiesza. Może macie jakies inne sposoby?

Kod:


        irr::video::IImage* Temp=TextureToImage(Image,driver); //zamiana na iimage
irr::video::IImage* Target;
Temp->copyToScaling(Target,Width,Height);//Przenoszenie ze skalowaniem do target
Image=ImageToTexture(Target,File.c_str(),driver); //Zamiana na teksturę z powrotem

driver->draw2DImage(Image,irr::core::position2di(X, Y),irr::core::recti(0,0,Width,Height),(const irr::core::rect<irr::s32>*)0,irr::video::SColor(255,255,255,255), true);