Autor Wątek: Zacinanie przy uruchomieniu gry - wina FPC?  (Przeczytany 1049 razy)

Offline Arthes

  • Użytkownik
    • Gromaniak

# Grudzień 12, 2011, 21:42:09
Mam duży problem.
Otóż tworzę sobie prostą scenkę, wstawiam terrain i first person controller. Uruchamiam grę, i strasznie ona klatkuje, jest ~5 FPSów. Dodam, że wcześniej tak nie było. Restart Unity, a nawet reinstall, czy tworzenie nowego projektu nie pomagają - nadal tak ścina przy "niczym". Najdziwniejsze jest to, że gdy zamiast first person controllera wstawię third person controllera, to gra działa normalnie, zero ścinek.
Pobrałem nawet jakiegoś FPC z neta, ale i tak nie pomogło...

Macie może jakieś pomysły, co może być nie tak, jak to obejść?
Z góry dzięki za pomoc, pozdro.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline sztacheta28

  • Użytkownik
    • Wsparcie dla Unity 3d po polsku

# Grudzień 13, 2011, 11:52:33
Wrzuć może cały ten projekt i zobaczymy, czy nam też będzie się ścinał.

Offline Arthes

  • Użytkownik
    • Gromaniak

# Grudzień 14, 2011, 10:56:51
Zauważyłem, że takie coś występuje tylko wtedy, gdy zrobię mały teren, np. w rozmiarach 10 x 10. Gdy dam 1000 x 1000, to nie ma zacięć - co może być w takim razie powodem tego?