Autor Wątek: OpenGL ES 1.1 Fixed and Float  (Przeczytany 938 razy)

Offline Crucifixio

  • Użytkownik

# Listopad 24, 2011, 23:34:11
Witam,

Chciałem zapytać czy ktoś może wie na temat mieszania funkcji operujących na typach GLfloat oraz funkcji na typach GLfixed ? Czy jeśli użyjemy np. glFrustumx a później pobierzemy macierz projekcji za pomocą glGetFloatv to czy dostaniemy wartości w postaci float czy fixed ?? Czy OpenGL ES 1.1 posiada informacje na jakim typie danych pracuje ? Czy domyślnym typem danych jest GLfloat czy GLfixed ?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 25, 2011, 16:20:21
Fixed to INT a Float to Float zadna magia tam nie wystapi :) jak wrzucisz dane w int a poprosisz o dane w float to dostaniesz float (1 zamieni sie na 1.0 ew na 0.9987623 jak to opengl ma w zwyczaju ;) ) no rocket sience...

Offline agent_J

  • Użytkownik

# Listopad 25, 2011, 16:43:29
Chyba zależy od implementacji, ale z tego co pamiętam, to np. na Symbianie vertex buffery i tak muszą być konwertowane na floaty wewnętrznie.