Autor Wątek: 3d - import do grafiki izometrycznej 2d.  (Przeczytany 1385 razy)

Offline Fladimir Miel...

• Użytkownik

# Listopad 06, 2011, 02:20:48
Na początku oświadczam, że jestem totalnie zielony jeśli chodzi o grafikę 2d/3d. Zastanawiam się, czy jest możliwość wymodelowania sobie np. ludzika, budynku czy czegoś tam, nałożenie teksturki w programie typu milkshape i wyeksportowanie tego do np. pliku png jako izometria? Chodzi mi o grafikę w stylu SimCity.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2011, 02:23:56 wysłana przez Fladimir Mielevsky »

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Snejk47

• Użytkownik

# Listopad 06, 2011, 02:27:02
Możesz wyrenderować obiekt.

Offline Fladimir Miel...

• Użytkownik

# Listopad 06, 2011, 02:35:26
Myślę, że to co powiedziałeś wystarczy. Dzięki za trafnie podrzuconą frazę i pozdrawiam.
Tylko czy wtedy będę mógł taki wyrenderowany obiekt wrzucić przykładowo do png?

Offline Kamma

• Użytkownik

# Listopad 06, 2011, 02:52:57
Wykonujesz rendering obiektu 3d i z tego procesu otrzymujesz render, który jest po prostu zwyczajną bitmapą. Później możesz sobie ją przekonwertować do potrzebnego formatu.

Offline Krolik

• Użytkownik

# Listopad 06, 2011, 03:23:21
Bierzesz model 3d lub tworzysz go w programie do modelowania np 3ds max, blender maya lub inny. Ustawiasz kamere tak żebys widział postac w rzucie izometrycznym lub innym który ci odpowiada. Robisz render. Jesli to postac, ktora jest animowana to renderujesz animacje np jako serie klatek. Jesli postac porusza sie w kilku kierunkach to ją obracasz, ale kamere nadal masz umieszczona w tym samym miejscu czyli obracasz tylko postac wookół jej osi Y i kolejny render ...

Offline Fladimir Miel...

• Użytkownik

# Listopad 06, 2011, 09:34:04
Dzięki Wielkie. Dowiedziałem się już wszystkie co chciałem. ;>
Pozdrawiam.

Offline sbdesign

• Użytkownik

# Grudzień 18, 2011, 14:24:01
Możesz wyrenderować obiekt.