Autor Wątek: LIFE STONE...Kultowy rpg...  (Przeczytany 6048 razy)

Offline Mattrick

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 19:01:43
Cytuj
-TAKK! Właśnie ci mówiłem śmierdzący człeku ze masz mi oddać 200 orów!
-Tak a, nie 150.
- NIE 200!
Owned. Przede wszystkim rzuciło mi się w oczy to "TAKK!" jak jakaś rooshoffa koleżanqa z GG. Po drugie: o co chodzi z tym "Tak a, nie 150.". To stwierdzenie czy pytanie? I wogóle jaki jest sens tego zdania? On chce dostać "a" zamiast 150 orów? Po trzecie (to chyba potwierdzenie poprzedniego) ten gość chyba jednach nie chce tych 200 orów bo mówi "NIE 200". Jest wiele więcej takich błędów - jak coś dajecie na stronę, to chociaż poprawcie błędy... lub dajcie czytelniejszy fragment.

A tak swoją drogą - życzę powodzenia, ale w trzy miesiące to raczej gry nie zrobicie, no chyba, że takiego gniota jak Gothic 3 albo Doom III (co te trójki takie pechowe? xD).

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline really

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 19:32:09
niegramatycznosc scenariusza mnie rozwalila. Pokazcie cos wiecej, bo na razie to w ogole nic nie wiem o swiecie. glownym bohaterze...wlasciwie to nic nie wiem. Poza fragmentem 'scenariusza', jaki moglby napisac kazdy gimnazjalista siedzac na kibelku. Mam nadzieje, ze to tylko zly start, a pozniej bedzie lepiej :)


Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Grudzień 11, 2006, 20:00:51
Ja mam dziwne podejrzenie, że gra jest tworzona przez gimnazjalistów. Jeśli tak - to dobrze. Im wcześniej zaczną, tym lepiej.

Offline mosowski

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 20:03:54
Ogólnie to gra nie wywołuje u mnie pozytywnych emocji... Widząc screeny z edytora i garnę się do zagrania w to cudo. Polecam zbudować nową stronę - przestronną, przyjazną i niosącą ze sobą sensowne informacje. Bynajmniej nie zniechęcam was do tworzenia gry - twórzcie, śmiało, ale nie piszcie, że ta gra będzie kultowa, bo co jak co - to wymaga skilla, pomysłu i czasu...

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 20:39:14
Dobra a jak wam powiem że za dokładnie miesiąc będzie demo, mozecie sie śmiać ale tak będzie...i wtedy zobaczymy kto miał racje...a jak sie na nie uda co jest niemożliwe to będziemy spaleni na tym serwiśie co wy na to przyjmójecie zakład...to będzie 11.01.2007 w środe...

Rotfl

Nie da się tak. Nie składaj obietnic, których nie byłbyś w stanie spełnić nawet gdybyś był mega wypasionym koderem.

Popracuj nad ortografią (albo zainstaluj sobie automatyczne sprawdzanie pisowni / przeglądarkę która je obsługuje.

No i nie odzywaj się raczej na tym forum zanim nie będzie grywalnej alphy ;) Jeszcze raz powodzenia (nawet, albo raczej - zwłaszcza - jeśli jesteście gimnazjalistami :)).

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Grudzień 11, 2006, 20:41:03
Sorry za OT:

Lol - Wyszo właśnie zwróciłem uwagę na Twój opis chłopie. Nie zazdroszczę - dużo się zapomina przez rok :/

maho

  • Gość
# Grudzień 11, 2006, 20:53:14
Cytuj
No ale zobaczym za 2-3 miechy kto ukończy gre lub wyda demo My czy ludzie od Szlachcica czy AfterFall
Jakis wyscig? :| my mamy juz dosc konkretny i powazny grunt ktorego sie trzymamy i nie zamierzam nikogo pospieszac (choc inni to robia ;p )
Bardzo ucieszylbym sie jezeli Wasze demo czy chocby Szlachcica ukazalo sie szybciej od naszego :)

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 20:56:43
Sorry za kontynuację offtopica:

@Riddlemaster -> nie byłem w programowaniu na tyle dobry, żeby za bardzo żałować tego, co zapomnę przez rok - poza tym wiem co oznaczają poszczególne błędy kompilatora, umiem czytać dokumentacje, znam ogólne schematy, to co zapomnę, nadrobię błyskawicznie ;D Poza tym powiedziałbym nawet że w pewnym stopniu się przez ten cały czas rozwijam - w domu tak na 2-3 godzinki tygodniowo siadam sobie dopisać jakąś nową funkcję do map-editora (w .net, z którym wcześniej nie miałem żadnej styczności), w szkole na informatyce olewam to co robimy i próbuję poznawać tajniki javy (której również wcześniej w ogóle nie znałem). Nie jest źle. Nie mówiąc już o tym, że w te długie wakacje zdecydowanie to nadrobię, oj tak, tak :)

Ale dzięki za łączenie się w bólu :)

// EDIT by Q8 - następny OT z tego cyklu będzie usunięty, uprasza się o założenie własnego tematu lub komunikację przez PM'a (rekomendowane rozwiązanie)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2006, 22:50:28 wysłana przez Queight »

Offline Złośliwiec

  • Użytkownik
    • Dark Cult

# Grudzień 11, 2006, 22:52:24
**OT**
Rok się uczyć do matury? :o

Za moich czasów miesiąc starczał :P

Za moich czasów do matury uczyło się przez cztery lata (w technikum pięć) szkoły średniej. Teraz, jak rozumiem, przez trzy lata (czy ile tam trwa obecnie średnia edukacja :P) przychodzi się do budy wyłącznie po wpis w dzienniku, a w ostatnim roku zaczyna się naukę, tak? Trochę kiepska metoda :P. Poza tym ten, kto potrafi rzucić programowanie na rok, powinien się moim zdaniem leczyć ;).

A wracając do tematu - nie ma o czym mówić, kolejny projekt z wielkimi ambicjami i niewielkimi (jak dotąd) postępami. Jedni chcą konkurować z Falloutem 3, inni chcą tworzyć kultowe erpegi, a przecież powszechnie wiadomo, co jest wybrukowane dobrymi chęciami [publiczny szalet chyba, bo w piekle już dawno mają asfalt :P]. W dokończenie Afterfalla już zaczynam powoli wierzyć, ale w przypadku takich projektów jak ten mogę jedynie życzyć powodzenia.

Przy czym zawsze twierdziłem, że osoby, które koniecznie takich życzeń potrzebują, moim zdaniem wiele nie osiągną :P.

maho

  • Gość
# Grudzień 11, 2006, 23:18:29
[moj przyklad, pisany specjalnie]

przykladowy dialog z gry ?

Cytuj
- mam dla ciebie zadanie
- zadanie powiadasz ?
- takk zadanie 200 orow
- co, musze zrobic ?
- pospiesz sie, i zniszcz wszystkich wroguw

tak to wszystko bedzie wygladalo za miesiac ? ;) bo rozumiem ze zadnych pre-alfa testow nie bedzie ? :D ehh ale po co jakies alfy, bety, gammy, robimy w 3 miesiace... nie miesiac, przeciez wszystko potrafimy... albo dwa tygodnie a im damy po miesiacu.
No przeciez my wszystko potrafimy :)

[troche ironii, sarkazmu i innych skomplikowanych slow mozna tu powrzucac ;) ]

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Grudzień 12, 2006, 09:14:31
Nie no Elmister trochę przesadza ja jestem sam do obkodzenia całego silnika... W jeden msc nie da rady ale za 2 może tak... no chyba że stanie się cud ;P

W sensie dema... pełna wersja za HOHO...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2006, 09:23:32 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline W0jciechZ

  • Użytkownik
    • WOJZAB Computers

# Grudzień 12, 2006, 10:27:51
Ja nie chcę ich popędzać, ani straszyć że inni będą szybsi. Ale nie rzucajmy termonów nie do zrealizowania. Mam ten problem w pracy i wiem po tym jakie konsekwencje trzeba ponieść - na przykładzie moich kolegów;-)

Róbcie sobie spokojnie tę grę. Testujcie itd, itp. Jak wyjdzie pełna wersja wszyscy zapomną o długim czasie oczekiwania na koniec projektu.

Życzę powodzenia.

I czekam na 11.01.2007;-)

Offline BTomasz92

  • Użytkownik
    • Wortal Majsterkowicza

# Grudzień 12, 2006, 10:37:47
Ważne jest przecież to, jak dobra gra wyjdzie, a nie czas jej robienia...

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Grudzień 12, 2006, 10:58:25
Ważne jest przecież to, jak dobra gra wyjdzie, a nie czas jej robienia...

Pod warunkiem ze gra nie podzieli losów "Diuka"

Niewielu górali pamięta pierwsze zapowiedzi o jej powstaniu.

Offline michrz

  • Użytkownik

# Grudzień 12, 2006, 18:50:25
[OT] A słyszeliście, że w 2k7 DNF już NA PEWNO wyjdzie? :D [/OT]

Co do terminów to szybkie tempo sobie narzucacie. Pożyjemy, zobaczymy :)

pozdrawiam