Autor Wątek: LIFE STONE...Kultowy rpg...  (Przeczytany 6057 razy)

Offline Elminster

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 14:24:44
Wiem, wiem. Na widok wyrazów "Kultowy rpg", słowa same pchają sie na język, znów jakieś nooby postanowiły napisać giere w fantasy bo przeczytali Władka i chcą zrobić 3 Never Wintera...ale nie w naszym przypadku, my jesteśmy po to aby gatunek rpg znów odzyskał chwałe jaka mu sie należy, co przesto rozumiem a takie hiciory jak Baldurek czy Follout.Nie będe sie tutaj rozpisywał zajżyjcie tutaj: www.noxy.ovh.org.

Aktualizacje będą co piątek, zanim sie nie zapoznacie ze stronom prosze nie zadawać pytań w stylu, co to będzie, i gdzie sie będzie działo.

Z góry dziękuje za odpowiedzi szczególnie te które bluzgają bo wtedy człowiek sie mobilizuje do roboty a jest tego jeszcze wiele...

// EDIT by Q8 - jezeli decydujesz sie pisac z ogonkami to badz konsekwentny...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2006, 18:10:46 wysłana przez Queight »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Grudzień 11, 2006, 14:31:43
Nie w tym przypadku? Jesteś pewien? Bo ja nie - na stronie informacje są nad wyraz skąpe. Jedyne co wydedukowałem to, że gra będzie w stylu starych gier rpg (izo i te sprawy). Niemniej jak zawsze życzę powodzenia.

Cytuj
zanim sie nie zapoznacie ze stronom prosze nie zadawać pytań w stylu
Błagam - stroną! nie stronom. Takimi błędami sami zrażacie do siebie ludzi.

Cytuj
Z góry dziękuje za odpowiedzi szczególnie te które bluzgają
Odpowiedzi nie bluzgają. Bluzgać mogą co najwyżej ludzie.

Offline Elminster

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 14:42:47
Sory rze jestem ółomem...//nie moge ludzi którym dokucza códzym problem, zajeli by sie soboą...

To tak prywatnie a co do skąpych informacji na stronie, to jest to trick marketingowy, będzie większy smaczek na kolejne informacje...

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Grudzień 11, 2006, 14:53:46
Estetyka wypowiedzi (a zatem i błędy ortograficzne) dotyka osób (można to nawet czasem odczytać jako brak szacunku), które posty czytają - więc nie jest to wbrew pozorom tylko problem osoby, która takie kwiatki umieszcza w swych tekstach.

Trick marketingowy? Nie żartuj - na tym forum nie zyskasz nic przez coś takiego. Tu ludzie oczekują konkretów - screenów, opisu technologii, albo choć konkretnego designu.

maho

  • Gość
# Grudzień 11, 2006, 15:07:03
a co do skąpych informacji na stronie, to jest to trick marketingowy, będzie większy smaczek na kolejne informacje...
Ktory bedzie mial efekty odwrotne do zamierzonych... :]

Offline michrz

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 15:21:12
Fajnie, gierka 2d :) . Przeczytałem to co macie na stronce i jest całkiem ok, niemniej oprócz ortografii popracujcie nad składnią, bo linijki w stylu :
Cytuj
-Tak a, nie 150.

są średnio zrozumiałe przy pierwszym czytaniu, przypuszczam, że miało być coś w stylu
Cytuj
-Tak? A nie 150?!

  I taka drobna rada - weźcie się w miarę szybko za dialogi, bo jeśli macie mieć taką nieliniowość, to będziecie ich sporo potrzebować.
  Ile planujecie, że będzie miało zając przejście waszej gry?

  Tak w ogóle projekt macie fajny i keep going :)

Offline BTomasz92

  • Użytkownik
    • Wortal Majsterkowicza

# Grudzień 11, 2006, 15:30:18
Muzyczka nawet fajna :D

Offline Elminster

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 17:02:38
Co do tricku marketingowego to BYł ŻART!!!(ale chyba tego nie zrozumiałeś Riddlu):)

Ile ma zająć przejście naszej gry to trudne pytanie.Nie wiem, gra na bierząco powstaje także co chwile dochodzi coś nowego...ale myśle że demo bedzie na jakieś 4-6h.Tak jak już wspominałem będziemy nawiązywać do starych rpg-ów.

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 18:03:16
Hehe, wchodzę na stronę i co widzę? Bandę amatorów tak pełnych entuzjazmu, że ten entuzjazm się aż udziela. Prawdę mówiąc nie wydaje mi się, żeby udało się wam doprowadzić projekt do takiego momentu, o jakim marzycie, ale jeśli się nie załamiecie to będzie fajna gierka :)

Co prawda nie widziałem jeszcze ukończonego dużego projektu polegającego na tworzeniu wszystkiego "w locie", ale i tak 3mam kciuki :)

Na plus zalicza się też fakt, że map-editor już jest.

A zatem powodzenia (ehh... przypominają mi się moje "pierwsze rzuty" na programowanie, ta wizja wypasionej gry rpg inspirowanej diablo (która oczywiście nigdy nie powstała), ta nieświadomość przeszkód związanych z programowaniem, z jakimi od tamtej pory przyszło mi się zmierzyć :P).

Offline dragomir

  • fish killer
  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 18:05:20
swiat a la "ogniem i mieczem" i krasnoludy? cos mi tu nie gra ;p poza tym jak cos moze byc kultowe jesli... jeszcze nie powstalo? co do scenariusza to michrz ma racje - wyglada strasznie... chaotycznie.

coz, powodzenia ;p

Offline Elminster

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 18:13:46
Thx za posty, może macie racje co do ukończenia gry, a moze nie...No ale zobaczym za 2-3 miechy kto ukończy gre lub wyda demo My czy ludzie od Szlachcica czy AfterFall....Nasze plusy to przedewszystkim zapał do pracy i nieduża liczba ludzi w zespole co może bardzo zaważyć na ukończeniu gry...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2006, 18:16:30 wysłana przez Elmister »

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Grudzień 11, 2006, 18:19:48
Wersja alpha Szlachcia (zamknięta) z tego co wiem już jest dostępna, a nt. Afterfalla, jako że jestem zaangażowany, nie będę się wypowiadał.

Sorry, ale IMO w przeciągu 3 miesięcy nie ma szans ukończyć Waszej gry - chyba, że chcecie wypuścić totalnego gniota. Jest to tak krótki czas, że nawet jeśli tworzylibyście 24h/dzień to i tak prawdopodobnie byście się nie mieli szans wyrobić.

Aha i w języku polskim zaimki osobowe: ja, my - piszemy małą literą ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2006, 18:27:24 wysłana przez Riddlemaster »

Offline W0jciechZ

  • Użytkownik
    • WOJZAB Computers

# Grudzień 11, 2006, 18:20:24
Wyzwanie które rzuciłeś może okazać się waszą wielką klęską. Więc uważaj co mówisz.

A tak poza tym ustawiłem sobie timer i za 3 miesiące przypomnę tą rozmowę!!

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Grudzień 11, 2006, 18:37:22
Ehh przestańcie ich popędzać ;P Niech ukończą to i za pół roku, grunt żeby się udało, bo wtedy my zyskamy być może fajną gierkę do grania (RPG mniam), a zespół tworzący ją zdobędzie nieocenione doświadczenie.
Naturalnie wiem, że projekty (zwłaszcza zespołowe) mają spore szanse na upadek i wszelkie "pewne" twierdzenia wyglądają prowokacyjnie. Tym gorzej dla twórców, jeśli nie dotrzymają obietnic, i tym lepiej, jeśli im się uda :)

Offline Elminster

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2006, 18:49:16
Dobra a jak wam powiem że za dokładnie miesiąc będzie demo, możecie sie śmiać ale tak będzie...i wtedy zobaczymy kto miał racje...a jak sie na nie uda co jest niemożliwe to będziemy spaleni na tym serwiśie co wy na to przyjmójecie zakład...to będzie 11.01.2007 w środe...

// EDIT by Q8 - bądź konsekwentny w stosowaniu ogonków i uważaj na orty...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2006, 22:46:34 wysłana przez Queight »