Autor Wątek: Allegro czy od razu OpenGL  (Przeczytany 3385 razy)

Offline Rydwan

  • Użytkownik

# Październik 22, 2011, 22:31:37
Ech, powtorze sie.
Albo nie zastanowiles sie nad tym co napisalem, albo to olales.

Jesli opanujesz perfect przykladowo SFML, co moze troche potrwac. To nastepnie opanowanie Allegro czy jej podobnej, zajmie ci pare godzin.

To tak jak opanowanie C++, a nastepnie Delphi, czy innych.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline diego997

  • Użytkownik

# Październik 22, 2011, 22:33:58
właśnie nie wydaje mi się znam w miarę SFML a jak spojrzałem na kod allegro to nic nie zrozumiałem tzn co nie co ale to po swojemu interpretacja

Jak się zaczynałem uczyć javy po c++ to racja szło szybko, bo tylko składnia się różniła. A tutaj jest multum funkcji których trzeba się nauczyć
« Ostatnia zmiana: Październik 22, 2011, 22:35:31 wysłana przez diego997 »

Offline ace4ur

  • Użytkownik

# Październik 22, 2011, 22:42:26
To jak nie wydaje ci się że dobrze go znasz to poucz się jeszcze go ogarnij jakieś 2-3 gierki wtedy może dodaj opengl albo poucz się sdl lub  czegoś innego. Warto znać wiele nie ograniczaj się do jednej biblioteki.

Możesz też zainteresować się c#+xna.

Offline diego997

  • Użytkownik

# Październik 22, 2011, 22:46:56
zainteresowałeś mnie tą biblioteką Xna, a to też do 3d?

Offline diego997

  • Użytkownik

# Październik 22, 2011, 22:56:13
Chyba temat trochę zjeżdża na bok na razie pozostanę przy SFML dzięki wam za wszystkie rady. Pozdrawiam