Autor Wątek: Jaki silnik do gry RTS?  (Przeczytany 3037 razy)

Offline Radomiej

  • Użytkownik
    • Blog

# Październik 04, 2011, 23:27:14
Witam, poszukuję silnik koniecznie ukierunkowany na 2D, w której najłatwiej/najprzyjemniej byłoby utworzyć(w języku C++ lub C#) symulator miasta podobny do tego z sim city 4.


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Październik 05, 2011, 22:03:03
Isogenic Engine?

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Październik 06, 2011, 18:41:21
Przeciez to ledwo dziala :) A gdzie jeszcze miejsce na symulacje ? Poza tym Radomiej pytal sie o C++/C#...


Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Październik 06, 2011, 19:06:25
Ledwo działa? Mi się podobało, jak działa. :) Ale pardon, nie zauważyłem nawiasu.

Offline Radomiej

  • Użytkownik
    • Blog

# Październik 06, 2011, 20:02:32
Silnik może i fajny i pewnie moim potrzebą by na początku sprostał tylko że właśnie kierowany jest dla www. Ogólnie rzec biorąc wolałbym C# ale że w C++ na razie się skupiają wszystkie lepsze produkcje to cóż też nie pogardzę:)

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Październik 06, 2011, 20:03:11
Hmm, no nie wiem, u mnie na Chrome 14 ta demo gierka ma srednio jakies 15fps, a do tego scrollowanie jest dziwne i polega mniej wiecej na przesunieciu aktualnego "ekranu" ( reszta to czarnosc ) i "odrysowanie" reszty po puszczeniu myszki. Nie jest to specjalnie zachecajace... Juz nie mowie o tym ze calosc bierze jakies 50% dwurdzeniowego CPU zeby wyswietlic izometrycznie pare obiektow.

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Październik 06, 2011, 21:21:51
Czemu nie Unity?

Offline Radomiej

  • Użytkownik
    • Blog

# Październik 07, 2011, 12:33:13
Czemu nie Unity?

Może dlatego że Unity skupia się na 3D a mi chodzi o czyste 2D bez żadnych modeli i innych zabaw z tym związanych. Bo z tego co widzę to można robić gry 2D ale na modelach trójwymiarowych.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Październik 07, 2011, 14:41:54
Moze sobie napisz :] ile ci trzeba w 2D ? quada do wyswietlania z texturowaniem? Macierze liczysz tylko raz
[Projection Ortho2D LEFT: 0 RIGHT: width BOTTOM: height TOP: 0 ]; a modelview jesrt Identity wiec i odrazu masz frustum culling policzony. No i chyba na tym sie koczny silnik 2d :>

3dni roboty z palcem w d**ie i kebabem w reku :)

A tak na powaznie chyba nie znadziesz tego co cie insteresuje zawsze kazdy 2d ma jakies ale.
« Ostatnia zmiana: Październik 07, 2011, 14:43:59 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline Radomiej

  • Użytkownik
    • Blog

# Październik 07, 2011, 15:54:23
Dlatego powoli się przymierzam do napisania własnego mini silnika, może jak skończę swoje GUI to się za niego zabiorę. Ale wolałbym spożytkować ten czas na pisanie gierki niż na silnik:)