Autor Wątek: Gry na Facebook  (Przeczytany 4061 razy)

Offline MDW

• Użytkownik
    • www.encore-games.com

# Wrzesień 27, 2011, 13:59:07
Zadam tak lamerskie i dziecinne pytanie, że aż się boję reakcji. :) Weźcie pod uwagę fakt, że nie mam nic wspólnego z sieciowymi rzeczami, nigdy nic nie robiłem, boję się tego, nie znam się... Nie ma teraz działu "Szkółka" czy "Dla lamerów" więc pytam tutaj gdzie teoretycznie to pytanie pasuje. :)

W czym zazwyczaj pisze się te gry na Facebook? Ot choćby to AngryBirds dla Facebooka w czym jest napisane? Jakoś to tam działa w miarę sensownie.

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kamma

• Użytkownik

Offline MDW

• Użytkownik
    • www.encore-games.com

# Wrzesień 27, 2011, 15:02:22
http://webhelp.pl/blog/angry-birds-w-przegladarce/

Dzięki!
Ale jakoś ja bym nie nazwał kawałem dobrej roboty coś co korzysta z tak wielu technologii. Robi się z tego śmietnik zależny od wielu zewnętrznych elementów. Skoro gra nie jest we Flashu to dźwięk jest we Flashu? Brrrrr... Albo cała pływa tym szambie ale wcale go nie dotyka. WebGL? Przecież to na większości przeglądarek nie działa i trzeba się napocić żeby zadziałało, a przecież Angry Birds na Facebooku działa mi wszędzie. Oj coś chyba ściemniają. :)

Offline Kos

• Użytkownik
    • kos.gd

# Wrzesień 27, 2011, 15:16:12
Dzięki!
Ale jakoś ja bym nie nazwał kawałem dobrej roboty coś co korzysta z tak wielu technologii. Robi się z tego śmietnik zależny od wielu zewnętrznych elementów. Skoro gra nie jest we Flashu to dźwięk jest we Flashu? Brrrrr... Albo cała pływa tym szambie ale wcale go nie dotyka. WebGL? Przecież to na większości przeglądarek nie działa i trzeba się napocić żeby zadziałało, a przecież Angry Birds na Facebooku działa mi wszędzie. Oj coś chyba ściemniają. :)
To nie jest śmietnik... w każdym razie nie większy, niż C++ :) Po prostu bierzesz N bibliotek i sklejasz w projekt.