Autor Wątek: Game Engine - Znacie taki, który będzie dla mnie najlepszy??  (Przeczytany 1797 razy)

Offline zielu001

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2011, 19:06:26
Witam, otóż szukam silnika, który będzie najlepszy do mojego projektu.

Akcja będzie się głownie toczyć w budynku, będzie zawierać elementy horroru, większość akcji będzie się toczyła w ciemności - może z 2 - 4 rozdziałów. Fajnie by było gdyby silnik zawierał wysokiej jakości cząsteczki, jakość renderingu też myślę że przydała by się jakaś lepsza. No i jakaś dobra i realistyczna fizyka.
Mile widziana jakaś dokumentacja.

Perspektywa FPS.

Esenthel odpada, moim zdaniem nie nadaje się na większe produkcje, nawet jeśli to tylko MMO :( A ja mmo nie cierpię ehh :D
ORGE - Z tego co wiem to silnik graficzny który nie posiada żadnych aplikacji developerskich
Panda3D - Nie podoba mi się jakość grafiki.

Engines oczywiście darmowe do użytku niekomecyjnego.

Proszę o pomoc. . Nie znalazłem nic fajnego, język najlepiej C++/C# - tylko tego się naumiałem :D ( Oczywiście języki skryptowe oparte na cpp też mogą być )
Możecie oczywiście możecie proponować swoje silniki - powiem wam że to dobra okazja do wypromowania się :)
 

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 24, 2011, 19:09:11
UDK/Unity.

Offline zielu001

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2011, 19:38:58
Mam pytanie jak bardzo UDK oraz Unity jest 'obcięty' w wersji free.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Wrzesień 24, 2011, 19:41:54
UDK w ogóle, a Unity też nie tak strasznie.

Offline wietrzyk

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2011, 20:18:50
Jest jeszcze CryENGINE 3 http://www.crydev.net/

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Wrzesień 24, 2011, 20:29:20
Zdecydowanie polecam UDK, ma naprawdę spore możliwości.

Offline zielu001

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2011, 20:33:29
No,decyzja zapadnie chyba na UDK, podoba mi się ten engine, szczególnie parę fajnych funkcji.
CryEngine nie podoba mi się :)
Dzięki za pomoc.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2011, 20:59:08
Odnośnie Pandy, jakość grafiki jest taka jaki programista i grafik :) wbudowane jest wsparcie dla normal map i blooma, a jak chcesz coś więcej to można ręcznie pisać shadery :)

Offline DamianDev

  • Użytkownik

# Wrzesień 26, 2011, 00:20:16
Cytuj
Esenthel odpada, moim zdaniem nie nadaje się na większe produkcje, nawet jeśli to tylko MMO :( A ja mmo nie cierpię ehh :D

Jesli sie wie jak uzywac narzedzia i rozumie sie silnik to mozna zrobic naprawde dobre gry :)

Ja polece:
- Ogre3D + Bullet Physics :)

// Do cytatów jest znacznik quote, nie code. Tak, to różnica. -Xirdus
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2011, 16:41:01 wysłana przez Xirdus »