Autor Wątek: ZBrush się sypie  (Przeczytany 741 razy)

Offline komorra

  • Użytkownik
    • Blog naszego teamu (o grze Voxelfield)

# Wrzesień 15, 2011, 10:59:30
Cześć. Nie wiem czy tu mogę o to pytać, no ale dobra: Czy miał ktoś przypadek, że ZBrush 4 smużył podczas modyfikacji/sculptowaniu obiektu 3d w editmode? Smużył w sensie nie odświeża się dobrze dokument, jeżeli przeciągnę jakiś vertex w jedną stronę a później z powrotem to zostawia się jego obrys (jakgdyby bład w odświeżaniu).

Mój system:
Win 7, Radeon 5750 HD, 4GB Ram, rozdziałka 1920 x 1080, Core i3

Z góry dzięki za pomoc.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2011, 13:41:50
stać cię na zbrusha? :>

Offline komorra

  • Użytkownik
    • Blog naszego teamu (o grze Voxelfield)

# Wrzesień 15, 2011, 13:44:49
Trial

Offline Shusty

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2011, 14:27:51
Nauczysz się w 30 dni ZBrusha i wtedy kupisz pełną wersję? ;D

A co do tematu, to ten obrys zostaje fizycznie, tylko jest wyświetlany (jak malowanie okienkami zaciętego windowsa, który repaint nie robi), czy to znika i jak szybko?

Offline komorra

  • Użytkownik
    • Blog naszego teamu (o grze Voxelfield)

# Wrzesień 15, 2011, 14:42:05
To znika o ile przesune znowu cos na miejsce gdzie sa "krzaki". Od programistycznego punktu widzenia jakby Invalidate() nie wywoływał, albo częściowo. Jak nie przesune to to siedzi i siedzi taki bohomaz.