Autor Wątek: Quantum Conundrum  (Przeczytany 1701 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Wrzesień 07, 2011, 02:33:42

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Wrzesień 07, 2011, 12:19:53
Zapowiada sie ciekawie... Podobienstw do Portala jednak bardzo duzo ;)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Wrzesień 07, 2011, 12:39:56
Zapowiada się ciekawie, choć sam podstawowy mechanizm jest banalny (do wyboru: zmniejszamy masę obiektów / zmniejszamy deltę w symulacji obiektów / zmieniamy kierunek grawitacji obiektów). Dziwi mnie tylko, że nikt nie wymyślił tego wcześniej. :)

Offline uho

  • Użytkownik

# Wrzesień 07, 2011, 12:53:18
Może dlatego, że na dobre i proste pomysły wpada się wyjątkowo trudno ;)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Wrzesień 07, 2011, 12:57:59
Slow-motion na silniku fizycznym to akurat nie jest taka prosta sprawa (bo część obiektów, jak choćby gracz i te trzymane przez nas, porusza się normalnie). Anyway, oczekuję raczej ciekawostek gameplayowych niż techa z kosmosu. :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Wrzesień 07, 2011, 13:04:01
Cytuj
Slow-motion na silniku fizycznym to akurat nie jest taka prosta sprawa (bo część obiektów, jak choćby gracz i te trzymane przez nas, porusza się normalnie).
Nie no - trzeba pogrzebać w bebechach silnika, ale większych problemów z tym się nie spodziewam (robiłem w Time Loopie coś takiego).

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Wrzesień 07, 2011, 23:36:30
Efekt graficzny przejścia między "wymiarami" jest super. :)

Offline Xender

  • Użytkownik

# Wrzesień 08, 2011, 09:42:16
Po tym filmiku byłbym skłonny pomyśleć, że za dużo wzięli z Portala, co by mi się nie podobało. Ale znając twórców Portala, to pewnie wzięli tylko podstawowe mechanizmy, natomiast później będzie sporo nowych rzeczy.

Offline Karol

  • Użytkownik

# Wrzesień 08, 2011, 13:32:56
Mi te fluffy się średnio podoba :U.

bs.mechanik

  • Gość
# Wrzesień 08, 2011, 14:43:18
Ciekawe czy będzie jakieś demo na steamie chociaż :) Gierka zapowiada się ciekawie, choć faktycznie, wykorzystane patenty są dość proste.