Autor Wątek: [java, LWJGL] Dokładne i szybkie odczytywanie kolizji.  (Przeczytany 701 razy)

Offline DarkPeter

  • Użytkownik

# Wrzesień 06, 2011, 21:06:35
Witam,
mam pytanie. W mojej grze przestałem używać już płaskiej nawierzchni. Teraz używam "terenu" czyli czegoś jak to:

Tu jednak pojawia się problem: jak porównać pozycję części terenu do współrzędnych gracza? Są na to jakieś sposoby?
Z góry dzięki!

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Wrzesień 06, 2011, 22:30:28
Operatorem ==? :)

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 06, 2011, 22:42:55
jak masz heightmapę, to jesteś w stanie odczytać wysokość w punkcie gracza.