Autor Wątek: [test] Etharnion - 2D RPG  (Przeczytany 6861 razy)

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Październik 14, 2011, 15:11:10
Win 7 x64 jeśli to ma znaczenie

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Liosan

  • Redaktor

# Październik 14, 2011, 21:47:01
U mnie na win7 x64 nawet najprostsza sekwencja "new game, save, restart, load" powoduje segfault.

Liosan

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 15, 2011, 14:40:08
Tak, również testowałem na x64 i miałem dokładnie taką samą sytuację, jednak na szczęście już odkryłem błąd, który w rzeczywistości był bardzo głupi, ale ciężki do odnalezienia. Okazało się, że po odczytaniu struktury z pliku zwalniałem bufor, który był używany jeszcze później w innym miejscu. ΨΧΞ, byłeś blisko z tym przekraczaniem pamięci ;) Widocznie Windows 7 jest bardziej restrykcyjny pod tym względem, bo gdyby ten błąd przy wczytywaniu pojawiał się też na XP, pewnie wcześniej bym go zlokalizował. Teraz mam nauczkę na przyszłość ;)

Tutaj poprawiony exe: http://www.speedyshare.com/files/30755639/Etharnion.exe
Już nie powinno być żadnych błędów :)

Dzięki za pomoc i pozdrawiam.

Offline Amplifa

  • Użytkownik

# Listopad 02, 2011, 21:57:44
Chociaż to jest wersja 0.3 to w menu pisze 0.2, gdy włączymy gre, potem ESC i klikniemy zapisz gre to background music w grze wylacza sie, zeby ja wlaczyc trzeba wejsc i wyjsc z menu.NPC ktorego spotykamy na poczatku, raz zatrzymal sie w waskim przejsciu miedzy drzewami i nie chcial isc dalej.Przydalby sie pasek expa obok zycia i many.Jezeli da sie na sprzedaż itemki i nie kliknie sie u NPC wyrownaj tylko odrazu akceptuj u siebie to wtedy NPC nas okradnie, wezmie itemy i nie da kasy :D I przydalaby sie opcja Vsync

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Listopad 02, 2011, 22:30:30
@Amplifa: dzięki za feedback. Napis 0.2 zamiast 0.3 to takie moje niedopatrzenie, w ostatnim patchu to poprawiłem. Jeśli chodzi o NPC, faktycznie raz na jakiś czas mogą zdarzyć się jakieś drobne bugi np. z poruszaniem, żaden algorytm nie jest doskonały ;) Pasek doświadczenia to całkiem niezły pomysł, postaram się go gdzieś zmieścić przy następnej wersji. Co do handlu, specjalnie dodałem ten przycisk Wyrównaj żeby się nie pomylić i nie oddać przedmiotów za darmo. Trzeba po prostu uważać ;) Z v-sync zrezygnowałem, bo u mnie na komputerze gra się wtedy przycinała m.in przy poruszaniu myszką, a problemu niestety nie zlokalizowałem.

Pozdro :)